نسخه چاپی

اعلام آمادگی افخمی برای ساخت سریال «حاج قاسم»

در ویژه‌برنامه «نقد سینما» به بهانه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ضمن مرور ابعاد رسانه‌ای این حركت تروریستی آمریكا، بخش‌های از خاطرات مستندسازان از همراهی با سردار سلیمانی مرور شد.


به گزارش نما، برنامه «نقد سینما» شب گذشته ۱۳ دی‌ماه با یاد و گرامیداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس روی آنتن رفت.

اخبار فرهنگ و هنر - امیررضا مافی منتقد سینما و نادر طالب‌زاده سینماگر و مستندساز مهمان این برنامه بودند و درباره ابعاد مختلف شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سخن گفتند.

آمادگی افخمی برای ساخت سریالی درباره سردار حاج قاسم سلیمانی

بهروز افخمی نیز در ادامه به ساخت سریال «رعدوبرق» که قرار است با موضوع سیل کارگردانی کند اشاره و بیان کرد: اگر برای ساخت سریال «رعدوبرق» متعهد نبودم که به‌صورت شبانه‌روزی وقتم را می‌گیرد و اگر همین الان تلویزیون و سیمافیلم اجازه می داد حاضر بودم سریال «رعدوبرق» را زمین بگذارم و سراغ ساخت سریالی برای نمایش ارتباط و رفاقت ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی می‌رفتم که از هم‌اکنون می‌دانم داستان جذابی هم از آن درمی‌آمد. در وسترن‌ها و کارهای سینمایی نیز چنین رفاقت‌هایی درباره دو مرد پهلوان را دیده‌ایم. با وجود اینکه سریال «رعدوبرق» آماده است اما در این لحظه این آمادگی را برای ساخت چنین سریالی دارم. در عین حال ساخت فیلم داستانی با تجربه‌هایی که شما دارید نیز کار سختی نیست.

در بخشی دیگر این برنامه روح‌الله رفیعی مستندساز و از مسئولان گروه روایت فتح در سخنانی گفت: خیلی از بچه‌های مستندساز نتوانسته‌اند با لنز واید حاج قاسم را شکار کنند و همه توانسته‌اند با لنز تله از او تصویر بگیرند چون او از دوربین فراری بود و با این احوال است که محبت او این‌قدر در دل همه مردم جا گرفته است. او نمادی از یک قهرمان است و کافی است ما ذره‌ای به ملی‌گرایی اعتقاد داشته باشیم تا این قهرمان را ببینیم. او با گریه بچه‌ها گریه می‌کرد اما در مقابل دشمنان مانند کوه بود.

۱۳۹۸/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...