نسخه چاپی

تلاش مذبوحانه ترامپ برای كاستن از وحشت انتقام سخت ایران

رئیس جمهوری آمریكا در تازه ترین لفاظی خود، طی پیامی توئیتری به رجزخوانی علیه ایران پرداخت.


به گزارش نما، رئیس جمهوری آمریکا در تازه‌ترین لفاظی خود و از بیم انتقام سخت ایران ، طی پیامی توئیتری به رجزخوانی علیه ایران پرداخت.

اخبار سیاسی- دونالد ترامپ مدعی شد که در صورتی که ایران به اهداف یا منافع آمریکا حمله کند واشنگتن ۵۲ هدف در داخل ایران را برای حمله متقابل مشخص کرده است.

رئیس جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود ادعا کرد: ایران به صورت جسورانه درباره هدف قرار دادن منافع آمریکا در راستای انتقام از اقدام ما در خلاص کردن جهان از رهبر تروریست‌ها که یک آمریکایی را کشته و چند نفر دیگر را به شکل بدی زخمی کره است، حرف می‌زند.

ترامپ در ادامه ادعاهای خود افزود: در صورتی که ایران به هر آمریکایی یا منافع آمریکا حمله کند آمریکا به ۵۲ هدف در داخل ایران (به نمایندگی از ۵۲ گروگان آمریکایی که سال‌ها پیش توسط ایران گرفته شدند) حمله خواهد کرد که برخی از آنها برای ایران و فرهنگ آن بسیار سطح عالی و حائز اهمیت است و این اهداف و خود ایران بسیار سریع و خیلی سخت مورد هدف واقع خواهند شد. ایالات متحده تهدید بیشتری نمی‌خواهد.

گفتنی است ساعتی بعد از نیمه شب جمعه پهپادهای آمریکایی در اقدامی تروریستی خودروهای فرماندهان سپاه قدس و حشدالشعبی را در فرودگاه بغداد را هدف قرار دادند که در این حمله سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از فرماندهان حشدشعبی از جمله ابومهدی المهندس معاون عملیات این نیرو به شهادت رسیدند.

پیشتر بسیاری در آمریکا از اقدام دولت ترامپ در ترور سردار سلیمانی انتقاد کرده و این اقدام را باعث تشدید تنش‌ها و در خطر افتادن منافع آمریکا در منطقه عنوان کرده بودند.

ایران گفته است که قطعاً و بدون شک به این اقدام تروریستی آمریکا پاسخی سخت و دردناک خواهد داد.

در همین راستا، رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند و تاکید کردند: انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...