نسخه چاپی

معاون «هنیه»: عربده‌كشی آمریكا در منطقه محكوم است

هیأتی از جنبش حماس به ریاست معاون رئیس دفتر سیاسی این كشور با حضور در سفارت ایران در لبنان شهادت فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت و بر نقش پررنگ سردار سلیمانی در حمایت از مقاومت فلسطین تأكید كرد.


به گزارش نما، هیأتی از حماس به ریاست «صالح العاروری» معاون «اسماعیل هنیه» به سفارت ایران در لبنان رفتند و شهادت « قاسم سلیمانی » فرمانده نیروی سپاه قدس ایران را تسلیت گفتند.

اخبار سیاسی- بر اساس گزارش خبرگزاری «قدس پرس»، در بیانیه حماس به همین مناسبت آمده است: العاروری در این دیدار عربه‌کشی مستمر آمریکا در تشدید تنش در منطقه و تلاش زیاد برای نابودی توانایی‌های امت ما در راستای خدمت به دشمن غاصب صهیونیستی را محکوم کرد.

حماس در ادامه بیانیه خود از نقش پررنگ قاسم سلیمانی در حمایت از مقاومت فلسطین در زمینه‌های مختلف را ستود.
در این دیدار «محمد نصر» عضو دفتر سیاسی حماس، «اسامه حمدان» عضو دفتر روابط عربی و اسلامی و «علی برکه» نماینده حماس در لبنان هم حضور داشتند.

از دیگر شخصیت‌های وابسته به حماس که در این دیدار حضور داشتند «جهاد طه»، «ایمن شناعه»، «مشهور عبدالحلیم» و «عبدالمجید العوض» بودند.

بامداد جمعه (دو روز پیش) آمریکا به حمله پهپادی به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد قاسم سلیمانی را به همراه «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده الحشدالشعبی عراق به همراه چندین نفر دیگر از رزمندگان عراقی و ایرانی به شهادت رساند.

دیروز (شنبه) تعداد زیادی از شخصیت‌های دینی، سیاسی، دیپلماتیک، حزبی و نظامی با حضور در سفارت ایران در لبنان در منطقه «بئر حسن»، شهادت قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...