نسخه چاپی

طارمی در فكر باز كردن دروازه عابدزاده

در ادامه مسابقات لیگ پرتغال دو بازیكن ایرانی حاضر در این لیگ مقابل هم قرار خواهند گرفت. از هفته پانزدهم مسابقات پرمیرا لیگا، ریو‌آوه در خانه میزبان ماریتیمو است.


به گزارش نما، ریو‌آوه در بازی قبلی خود با شکستی غیر منتظره مقابل ژیل ویسنته از جام حذفی کنار رفت و حالا امیدوار است در لیگ به روند پیروزی برگردد. یاران طارمی با ۱۹ امتیاز ششم هستند. این تیم در سه دیدار اخیر خود مقابل ماریتیمو پیروز شده و چشم به سه امتیاز این دیدار خانگی دارد.

اخبار ورزشی- ماریتیمو نیز بعد از شکست مقابل بنفیکا در هفته اول حضور خوزه گومز در این تیم، دیگر شکست نخورده و در دو بازی آخر نیز دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. با این حال انتظار می‌رود مقابل ریو‌آوه کار سختی داشته باشند. ماریتیمو در سه بازی خارج از خانه خود گلزنی نکرده و در ۱۰ بازی از ۱۱ مسابقه خارج از خانه اخیر نیز پیروز نشده است. این تیم با ۱۵ امتیاز در رده سیزدهم است.

پیش‌بینی می‌شود امیر عابدزاده در این بازی دروازه‌بان فیکس تیمش باشد و جدال او با مهدی طارمی ، مهاجم ایرانی ریو‌آوه از نکات قابل توجه این دیدار خواهد بود. باید منتظر ماند و دید کدام یک از بازیکنان ایرانی برنده دوئل ایرانی‌های لیگ پرتغال می‌شوند.

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...