نسخه چاپی

دست رد حسین فركی به پیشنهاد پرسپولیس

سرمربی پیكان در واكنش به پیشنهاد‌های فراوان برای خرید شهریار مغانلو گفت: پیشنهاداتی از جمله باشگاه پرسپولیس برای خرید این بازیكن به دست ما رسیده بود كه به باشگاه مخالفتم را اعلام كردم و ما تمام بازیكنان‌مان را نیاز داریم.


به گزارش نما، حسین فرکی درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتی تیم پیکان در پنجره زمستانی گفت: اولین جلسه را به همراه کادرفنی برگزار کردیم و تا لیست نقل و انتقالاتی را بررسی کنیم و در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم.

اخبار ورزشی- سرمربی پیکان در واکنش به پیشنهاد‌های فراوان برای خرید شهریار مغانلو گفت: پیشنهاداتی از جمله باشگاه پرسپولیس برای خرید این بازیکن به دست ما رسیده بود که به باشگاه مخالفتم را اعلام کردم و ما تمام بازیکنان‌مان را نیاز داریم.

فرکی درخصوص شایعه حضور سوشا مکانی در تیم پیکان گفت: با احترام به سوشا و سایر دروازه‌بان‌ها ما نیازی به حضور دروازه‌بان جدید در تیم‌مان نداریم و با وحید شیخ ویسی و مهدی امینی فصل را ادامه می‌دهیم.

سرمربی خودروسازان همچنین درباره شایعات متعدد پیرامون آینده‌اش روی نیمکت پیکان گفت: به این شایعات توجه نمی‌کنم. برای نیم فصل دوم با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و خیال‌تان راحت باشد پیکان به دسته یک سقوط نمی‌کند و برای فصل بعد هم در لیگ برتر می‌مانیم.

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...