نسخه چاپی

پویش دانش‌آموزی «من سلیمانی‌ام» ایجاد شد

جانشین رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی كشور از ایجاد پویش دانش‌آموزی «من سلیمانی‌ام» خبر داد.


به گزارش نما، مجتبی باستان جانشین رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور ضمن عرض تسلیت در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ما هم مانند دیگر مردم می‌خواهیم سهم خود را نسبت به گرامیداشت یاد این شهید بزرگوار ایفا کنیم و بر این اساس برنامه‌های متعددی در دستور کار قرار گرفت که البته این برنامه‌ها صرفاً برای دانش‌آموزان بسیجی نیست بلکه برای تمام دانش‌آموزان کشور است.

اخبار اجتماعی- وی با بیان اینکه برنامه‌های در نظر گرفته شده با محوریت دانش‌آموزان است، ادامه داد: 10، 12 برنامه را در دستور کار قرار دادیم که یکی از محوری‌ترین آنها، راه‌اندازی پویش ملی «من سلیمانی‌ام» است.

باستان با تأکید بر الگو بودن شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان معتقدند که سردار سلیمانی رفته است ولی ما ادامه دهنده فرهنگ و تفکر سردار سلیمانی هستیم و راه و فرهنگ مقاومت را ادامه می‌دهیم.
وی با اشاره به اینکه در این پویش تمام تشکل‌های دانش‌آموزی با همدیگر هستند، افزود: نصب تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی در تابلو اعلانات مدارس، خواندن فاتحه و پخش صوت قرآن به مدت 5 تا 10 دقیقه در مدارس، خواندن پیام مقام معظم رهبری درباره شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مراسم صبحگاه مدارس و دلنوشته دانش‌آموزان به سردار سلیمانی از جمله این برنامه‌هاست.

جانشین رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور تصریح کرد: امضای طومار توسط دانش‌آموزان با تصویر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان «شهید راهت را ادامه می‌دهیم» از دیگر برنامه‌هایی هست که توسط دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی از استقبال دانش‌آموزان برای عضویت در سپاه گفت: عضویت افتخاری دانش‌آموزان در سپاه به یاد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌هاست که پیش‌بینی شده است؛ همچنین قبل از خطبه‌های نماز جمعه هفته آینده در استان‌ها نیز یک دانش‌آموز به نمایندگی از دانش‌آموزان درباره حاج قاسم سلیمانی صحبت خواهد کرد.

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...