نسخه چاپی

انتقاد سروری از "اشتباه تاریخی مجلس"

قائم مقام دبیركل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اگرچه سوال از رییس‌جمهور حق قانونی نمایندگان است، اما مصالح كشور اقتضا می‌كرد كه این سوال در این شرایط مطرح نشود.

به گزارش نما، پرویز سروری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اختلافات مسئولان آشکار نشود و احساسات مردم از طرف مسئولان مدیریت شود، توقع این بود که آنها در جهت نمایش وفاق و وحدت ملی، گام‌های موثری بردارند اما هنوز چند روزی از این هشدار نگذشته بود که شاهد اتفاقات اخیر بودیم که قطعا به واگرایی و فعال شدن التهابات سیاسی در کشور و در نهایت عدم نتیجه از این اقدام برای حل و فصل مشکلات ارزی کشور منجر می‌شود.


وی افزود: این موضوع نه تنها زمینه را برای حل مشکلات هر دو طرف فراهم نمی‌کند، بلکه فرصت زیادی از دولت معطوف به این مسائل می‌شود و نتیجه‌اش این خواهد بود که ما زمان طلایی را که می‌توانستیم با تمرکز بر موضوع همدلی و همگرایی برای برداشتن قدم‌های موثر صرف کنیم، به پسرفت و شکل‌دادن به فضای فرافکنی و التهابات سیاسی معطوف کرده‌ایم.


این نماینده پیشین مجلس مطرح شدن موضوع سوال از رییس‌جمهور در شرایط کنونی را نامناسب دانست و تاکید کرد: می‌توان گفت که این بحث یک اشتباه تاریخی بود که در این مقطع انجام شد.


سروری همچنین به ارزیابی عملکرد رییس مجلس در این راستا پرداخت و گفت: ما خوشحال شدیم که رییس مجلس اولین رییس قوه‌ای بود که به مقام معظم رهبری نامه نوشت و عنوان کرد که از هشدار ایشان اطاعت می‌کنیم اما متاسفانه در عمل شاهد این بودیم که آقای لاریجانی اولین اقدام را در جهت فعال شدن التهابات سیاسی برداشتند.


قائم مقام دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آقای لاریجانی می‌توانست در پس گرفتن امضاها موثر باشد اما متاسفانه شاهد بودیم که این اقدام رخ نداد و به هر ترتیب برداشت من این است که آقای لاریجانی می‌توانست در این مسیر نقش موثرتری داشته باشد و به لغو کردن طرح سوال از رییس‌جمهور بپردازد.

۱۳۹۱/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...