نسخه چاپی

دشمن تحمل شجاعت سردار سلیمانی را نداشت

انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران همزمان با مراسم تشییع پیكر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای را در محكومیت ترور این شهید بزرگوار و یارانش منتشر كردند.


به گزارش نما، انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران همزمان با مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای را در محکومیت ترور این شهید بزرگوار و یارانش منتشر کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین/ شهادت، هنر مردان خداست و مجاهدین فی سبیل الله شایسته ترین افراد برای کسب این مدال پرافتخار و همجواری با سالار شهیدان در رضوان الهی است.

سالهاست که مهمانان ایران زخمدار شهادت دلیرمردان و شیران بی‌باکی است که سراسر رشادت و جوانمردی‌شان زبانزد دوست و بیگانه است. دوستانی که افتخار به جسارت و شجاعتش دارند و دشمنانی که از ترس به خود می‌لرزند.

و باز هم دشمنان ناتوان و بزدل نتوانستند شجاعت و دلاوری سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تاب بیاورند و صف‌شکنی‌های او را در میادین نبرد، ببینند. آنان در این پندارند که با شهادت چنین سردار عالم و توانایی راه مسیر ایشان مسدود می‌گردد و هیچ نمی‌دانند که در تاریخ ایران، پس از شهادت رشیدانی چون سردار قاسم سلیمانی از خونشان لاله‌های سرخگون می‌روید و خاک پاک وطن را باز هم به ایثار و فداکاری هایشان با خون سرخشان فرش می‌نمایند.

ایران، سرزمین دلیران است و هیچگاه دشمنان و بیگانگان نمی‌توانند گوشه‌ای از خاک میهنمان را تصرف نمایند تا نام و یاد بزرگ مردانی چون حاج قاسم سلیمانی، حاج حسین همدانی، حاج ابراهیم همت، شهید مهدی باکری و شهید حسن باقری و دیگری سردارانی که خویشتن را فدای راهی بزرگ نمودند تا پرچم میهن، پرچم شرف و پرچم ایمانشان سرافراز بر قله‌های سر به فلک کشیده ایران بدرخشد.

چو ایران نباشد تن من مباد/ بدین بوم و بر زنده یک تن میاد ... اگر سر به سر تن به کشتن دهیم / از آن به که کشور به دشمن دهیم ... دریغ است ایران که ویرا شود/ کنام پلنگان و شیران شود»

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...