نسخه چاپی

آقای بازیگر از «بچه مهندس ۳» می گوید

بازیگر فیلم «مردن در آب مطهر» گفت: امسال با فیلم «مردن در آب مطهر» به كارگردانی برادران محمودی به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهم آمد.


به گزارش نما، خیام وقار کاشانی بازیگر تئاتر و تلویزیون و مدیر نخستین تماشاخانه خصوصی کشور، پیرامون دلیل دور شدن خود از فضای مدیریت تئاتر گفت: متاسفانه شرایط تماشاخانه‌های خصوصی به سمتی رفت که از همان ابتدا ایده‌آل من نبود، من به دلایلی دیگر بحث ایجاد تماشاخانه‌های خصوصی را مطرح کردم منتها این تماشاخانه‌ها از مسیر اصلی خارج شدند.

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: ایده‌آل من این نبود که تماشاخانه را اجاره دهم و از گروه‌ها بابت شب‌های اجرا هزینه دریافت کنم، ما در تماشاخانه باران به عنوان یکی از نخستین تماشاخانه‌های خصوصی کشور به دنبال ایجاد یک کمپانی و تولید متمرکز در تئاتر بودیم منتها این اتفاق ممکن نشد.

مدیر تماشاخانه باران در همین رابطه تاکید کرد: متاسفانه تصمیم ما مبنی بر ایجاد کمپانی مقدور نشد زیرا شرایط مالی مناسبی جهت حمایت از گروه‌های جوان را نداشتیم و نمی‌توانستیم شخصاً هزینه کنیم، به همین دلیل از تماشاخانه دار بودن فاصله گرفتم تا شرایط کمی بهتر شود.

وی درباره فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری ادامه داد: من تخصصم حوزه بازیگری بود منتها به دلیل اداره تماشاخانه باران از بازیگری فاصله گرفته بودم اما بعد از تعطیلی این تماشاخانه به بازیگری بازگشتم و امسال با فیلم «مردن در آب مطهر» به کارگردانی برادران محمودی به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهم آمد.

بازیگر فیلم «مردن در آب مطهر» درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در دوره سی و هشتم افزود: واقعیت امر به سیمرغ گرفتن فکر نمی‌کنم، بیشتر دوست دارم حالم در یک اثر خوب باشد و خوشبختانه در فیلم برادران محمودی این حال برایم همواره وجود داشته است. پیشتر هم در «سریال دلدار» با این دو برادر همکاری کرده بودم و به همین دلیل پیشنهادشان برای این فیلم را هم به راحتی پذیرفتم.

وی درباره احتمال حضورش در فصل جدید سریال «خانواده دکتر ماهان» افزود: هنوز صحبت قطعی برای حضور در فصل جدید سریال «خانواده دکتر ماهان» با من صورت نگرفته است اما بدون شک اگر پیشنهادی باشد از آن استقبال می‌کنم.

وقارکاشانی با اشاره به حضور خود در سریال «بچه مهندس ۳» خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازی در فصل سوم سریال «بچه مهندس ۳» را پشت سر می‌گذارم و به احتمال فراوان تا پایان سال درگیر این سریال باشم، این اثر هم اتفاقی مثبت برای من بوده و از حضور در آن احساس رضایت دارم.

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...