نسخه چاپی

تأمین تجهیزات ویژه برای جانبازان نخاعی

رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از تأمین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان بر اساس انعقاد تفاهم نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.


به گزارش نما، مهدی یوسفی رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، در انجمن جانبازان نخاعی ایران در حاشیه انعقاد تفاهم نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه صبر، تحمل و فداکاری جانبازان و خانواده آنان وصف شدنی نیست، اظهار کرد: پس از گذشت سال‌ها هنوز هم جانبازان عزیز کشورمان در مسیر آزمایش سختی قرار گرفته‌اند و بی‌تردید خدای متعال اجر و پاداش ویژه‌ای به آن‌ها در آخرت اعطا می‌کند.

اخبار اجتماعی- وی افزود: به یاری خداوند متعال طی انعقاد تفاهم‌ نامه‌ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران از این پس برخی از اقلام ضروری آنها توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین می‌شود.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای که با انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان داشتیم اولویت آنها مبنی بر تهیه تجهیزاتی همچون تشک مواج، ویلچر و ... است که انشاالله با مساعدت‌های وزارت بهداشت این اقلام هرچه سریع‌تر برای آنها تامین می‌شود.

گفتنی است، همکاری برای تهیه و خرید و ترخیص کالاهای پزشکی در حدود اختیارات و تعهدات موضوع قرارداد هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران و بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...