نسخه چاپی

تهران؛ امشب و فردا میزبان شهید قاسم سلیمانی

پیكر سپهبد شهید قاسم سلیمانی امشب وارد پایتخت حماسه و شور می‌شود و پس از وداع، فردا صبح بر دوش میلیون‌ها عاشق خط حماسه و شهادت تشییع خواهد شد.



به گزارش نما، پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی عراق که بامداد جمعه (13دی‌ماه) توسط نیروهای تروریست آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند، صبح شنبه در کاظمین تشییع و به سمت نجف و کربلا حرکت کرد و در این دو شهر هم مورد استقبال پرشور و حماسی مردم عراق واقع شده و به همراه پیکر دیگر همرزمان شهیدشان در حرم امیرالمومنین(ع)، اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت عباس بن علی(ع) بر دوش عزاداران تشییع شد.

اخبار سیاسی- سپس پیکر تمامی این شهدا سحرگاه یکشنبه وارد فرودگاه اهواز شد و صبح امروز نیز مورد استقبال بی نظیر پرشور و حماسی مردم مقاوم خوزستان قرار گرفت.

پس از تشییع در اهواز، پیکر حاج قاسم سلیمانی حوالی ساعت ۱۳ به مشهد انتقال پیدا خواهد کرد و بعد از اتمام مراسم در مشهد، پیکر ایشان به تهران انتقال پیدا می‌کند و ساعت ۱۹:۳۰ مراسم یکشنبه وداع با پیکر سردار سلیمانی در مصلای تهران با حضور آحاد مردم برگزار خواهد شد.
طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته مراسم تشییع و نماز بر پیکر مطهر این شهید نیز از ساعت ۸ صبح دوشنبه(16دیماه) در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و بعد از آنکه رهبر انقلاب بر پیکر ایشان نماز خوانند، پیکر آن شهید از مسجد دانشگاه به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

همچنین بعد از تهران ساعت ۱۴ الی ۱۶ مراسم وداع با پیکر ایشان در قم برگزار می‌شود و بعد از آن پیکر سپهبد شهید سلیمانی برای خاکسپاری به کرمان منتقل می‌شود.

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...