نسخه چاپی

فاجعه جدید بر اثر گازگرفتگی

عکس خبري -فاجعه جديد بر اثر گازگرفتگي

دو نفر از اعضای یك خانواده، یك كارگر و یك نفر دیگر در سه حادثه جداگانه بر اثر گازگرفتگی جان باخته و دو نفر نیز از مرگ حتمی نجات یافتند.

به گزارش نما ؛ چهار نفر در سه حادثه جداگانه بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

در یکی از این حوادث، نگهبان ساختمان نیمه‌کاره که در یک اتاقک در خیابان "عبیرآمیز" شیراز در حال استراحت بود به علت استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد دچار گازگرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

به گفته سرهنگ فرج شجاعی؛ فرمانده انتظامی شیراز، جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

در حادثه بعدی دو نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان به علت زیاد بودن شعله بخاری دچار گازگرفتگی شده و به سبب شدت مسمومیت ناشی از آن فوت کردند.

سرهنگ منوچهرنصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد نیز درباره جزئیات حادثه دیگر که منجر به مرگ و مسمومیت سه نفر بر اثر گازگرفتگی شد، تصریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر گازگرفتگی اعضای یک خانواده بلافاصله مأموران به همراه گروه‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد، یک نفر به دلیل نشت گاز فوت و دو نفر مسموم شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

منبع:تسنیم


این مقام انتظامی با بیان اینکه مسمومان این حادثه از مرگ حتمی نجات پیدا کردند، گفت: با رعایت نکات ایمنی می‌توان از بروز حوادث تلخ و ناگوار در این راستا جلوگیری کرد.

۱۳۹۸/۱۰/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...