نسخه چاپی

رحیمی:تحریم‌ها دور زدنی است

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینكه تحریم‌ها دورزدنی است، گفت: با دور زدن تحریم‌ها، دستان دراز اوباما به سوی ایران را خواهیم شكست.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح سومین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با لطف خدا، دعاهای مقام معظم رهبری و حمایت‌های رئیس جمهور تحریم‌ها را دور می‌زنیم.

وی افزود: به صراحت می‌گویم اگر مشکلات درونی کشور از پیش پایما‌ن برداشت شود تحریم‌ها را با زیباترین‌ شکل دور خواهیم شد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: من با صراحت در دانشگاه تهران میعادگاه مسلمانان، دانشجویان و اساتید می‌گویم که تحریم‌ها درو زدنی است و ما دستان دراز اوباما به سوی ایران را خواهیم شکست و موفق خواهیم شد.

رحیمی اضافه کرد: شرط موفقیت در دور زدن تحریم‌ها حذف سنگ‌هایی است که بر سر راه دولت انداخته می‌شود، اگر این سنگ‌ها از سر راه دولت برداشته شود، موفق خواهیم شد.

وی با اشاره به سومین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در این نمایشگاه آثار دانشجویان گرد هم آمده و این امر موجب تقویت روحیه تمامی مسئولین نظام است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور در حوزه‌های مختلف طی سال‌های اخیر گفت: جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌های علم و فناوری با سرعت در حال پیشرفت است.

رحیمی اضافه کرد: سرعت علم و پیشرفت به حدی در کشور زیاد است که در سال 2018 ایران از نظر تولیدات علمی می‌تواند در رتبه چهارم جهان قرار گیرد.

۱۳۹۱/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...