نسخه چاپی

واكنش نفتی‌ها به پیشنهاد استقلال برای جذب كعبی

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص پیشنهاد باشگاه ها برای جذب برخی از بازیكنان این تیم واكنش نشان داد.


به گزارش نما، حسن نصراصفهانی در مورد پیشنهاد رسمی باشگاه استقلال برای جذب عقیل کعبی اظهار داشت: ما به هیچ کدام از پیشنهاد‌هایی که از سوی باشگاه‌ها برای جذب برخی از بازیکنانمان ارائه شده پاسخی نداده ایم. منتظر هستیم تا اسکوچیچ به آبادان برسد و در جلسه‌ای که با هیات مدیره دارد برنامه هایش را ارائه کند و سپس او را در جریان این پیشنهاد‌ها قرار دهیم.
اخبار ورزشی- وی افزود: تاکید ما بر حفظ بازیکنانمان است و نمی‌خواهیم آن‌ها را از دست بدهیم، اما برنامه‌های سرمربی تیم هم اهمیت دارد و باید نظر او را بدانیم.
نصراصفهانی در خصوص عیسی آل کثیر و تلاش‌های یک هفته اخیر او برای دریافت رضایتنامه و جدایی از صنعت نفت آبادان گفت: عیسی آل کثیر پسر خیلی خوب و دوست داشتنی است. او بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ هم هست. باشگاه نفت آبادان هم دو سالی بود که برای جذب او تلاش می‌کرد و خودش هم این را می‌داند.
رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تاکید کرد: متاسفانه یکسری بد اخلاقی‌ها از سوی واسطه‌ها می‌شود. این گلایه را خیلی از مدیران باشگاه‌ها دارند. این واسطه‌ها با پیشنهاد‌های غیر متعارف بازیکنان را اغوا می‌کنند و بازیکن هم وقتی می‌بیند چند سالی می‌تواند در بورس باشد و آینده خود را ترسیم می‌کند وسوسه جدایی به سرش می‌زند. در هر صورت انتهای این پیشنهاد‌های وسوسه انگیز هم در اکثر مواقع ختم به عملی شدن نمی‌شود.

۱۳۹۸/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...