نسخه چاپی

جمشیدی: جدایی مطهری به نفع او و استقلال نیست

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینكه كار حضور علی دایی در این تیم تا ۹۰ درصد قطعی شده بود، از مذاكره باشگاه استقلال با ارسلان مطهری انتقاد كرد.


به گزارش نما، احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن پیرامون مذاکره این باشگاه با علی دایی ، توافق ارسلان مطهری مهاجم ذوب آهن با استقلال ، جذب دروازه بان لبنانی و همچنین مذاکره با چیرو فرارا و زلاتکو کرانچار به سئوالات خبرنگار ما پاسخ داد. مشروح گفتگوی جمشیدی در ادامه می‌آید:
*اولین خرید زمستانی ذوب آهن به جذب دروازه بان لبنانی اختصاص یافت. در این مورد کمی صحبت می‌کنید؟
اخبار ورزشی- - یکی از نقاط ضعف ما در نیم فصل اول درون دروازه بود که با حضور این دروازه بان لبنانی مشکلمان حل می‌شود. مهدی خلیل به صورت قرضی و برای نیم فصل دوم به تیم ما اضافه شده است. بررسی‌هایی انجام دادیم و در نهایت با این بازیکن به توافق رسیدیم. دنبال این هستیم تا نقاط دیگری را هم در تیم پوشش بدهیم.
* ذوب آهن مدت هاست سرمربی ندارد. جذب این دروازه بان با نظر چه کسی صورت گرفته است؟
- نیاز به دروازه بان یک نیاز اساسی و شفاف در تیم ما بود. هر مربی‌ای هم بیاید اولین چیزی که می‌گوید جذب دروازه بان است. حتی علی دایی که کار حضورش در ذوب آهن ۹۰ درصد تمام شده بود، نظرش این بود که ضعف مهم ذوب آهن در خط دروازه است و ما باید یک بازیکن در این پست بگیریم. ضمن اینکه ما یک کمیته فنی داریم که در این ارتباط تصمیم می‌گیرند. می‌خواهیم دیگر نقاط ضعفمان را هم برطرف کنیم.
* به مذاکره با علی دایی اشاره کردید. چرا با این مربی به توافق نرسیدید؟
- مذاکرات ما خیلی خوب پیش رفت. دایی دو، سه روز جلساتی با مدیرعامل باشگاه داشت و هماهنگی‌ها صورت گرفت. کار در مراحل پایانی بود که ایشان اعلام کرد به خاطر مشکلات خانوادگی نمی‌تواند به اصفهان بیاید.
* چرا دایی این موضوع را از ابتدا عنوان نکرد؟
- نمی‌دانم. ما دو، سه روز مذاکرات خوبی داشتیم.
* آیا صحت دارد به خاطر چراغ سبز پرسپولیس و تیم ملی به علی دایی، وی پیشنهاد ذوب آهن را رد کرده است؟
- اطلاع دقیقی ندارم. این هم می‌تواند جزو فرضیه‌ها باشد.
* گفته می‌شود دایی قصد داشت در صورت امضای قرارداد با ذوب آهن فقط دو یا سه روز در هفته در اصفهان باشد. این موضوع را تایید می‌کنید؟
- آقای دایی خودش بعد از منتفی شدن حضورش در ذوب آهن صحبت هایش را کرد.
* چیرو فرارا مربی ایتالیایی هم یکی از گزینه‌های مدنظر ذوب آهن بود. چرا با این مربی به توافق نرسیدید؟
- این مربی مبلغ بسیار بالایی را پیشنهاد داد که امکان پرداختش را نداشتیم.
* آیا مذاکره ذوب آهن با زلاتکو کرانچار نهایی شده و او را باید مربی بعدی ذوب آهن دانست؟
- کرانچار هم جزو گزینه‌های ما است. ما سه، چهار مربی مدنظر داریم که باید حساب شده کار انتخاب را انجام بدهیم.
* با این حساب سرمربی بعدی ذوب آهن قطعا خارجی خواهد بود؟
- بله قطعا همینطور است. این تصمیم هیات مدیره است مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ بدهد که مجبور شویم سرمربی ایرانی انتخاب کنیم.
* ارسلان مطهری مهاجم ذوب آهن هم با استقلال به توافق رسید.
- مطهری با ما قرارداد دارد. او با باشگاه ما صحبت‌هایی درباره مبلغی که باید می‌گرفته، ولی نگرفته انجام داده است. با او در حال رایزنی هستیم. امروز هم مطهری جلسه‌ای با محمدی مدیرعامل باشگاه برگزار می‌کند و فکر می‌کنم مشکلات حل شود! (این در حالی است که با اعلام رسمی باشگاه استقلال مطهری به استقلال پیوسته است)
* گویا بندی در قرارداد مطهری با ذوب آهن وجود داشت که در صورت عدم دریافت مطالباتش در موعد مقرر می‌تواند یکطرفه قراردادش را فسخ کند؟
- به هر حال بازیکن باید تعهداتش را انجام بدهد. بازیکن علاوه بر قرارداد مالی، تعهد اخلاقی هم دارد و نباید همینطور تیم را رها کند. جدایی بازیکن به این شکل به سود بازیکن نخواهد بود.
* اما با اعلام رسمی باشگاه استقلال، مطهری با این تیم تمام کرده است و او را باید بازیکن استقلال دانست.
- ما هم ادعا‌هایی داریم و دنبال کار هستیم. از نظر قانونی هم پیگیر می‌شویم. استقلال اگر قرار است با بازیکن مذاکره کند، ابتدا باید به باشگاه ذوب آهن درخواست بدهد. باید مسائل اخلاقی و قانونی را رعایت کرد. همانطور که گفتم جدایی به این شکل نه به نفع ذوب آهن است، نه به نفع مطهری و نه به نفع استقلال.

۱۳۹۸/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...