نسخه چاپی

استیلی: ما ایران هستیم و هدفی به جز صعود نداریم

نشست خبری سرمربیان ۴ تیم حاضر در گروه سوم رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا امروز از ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی در سونگلای تایلند آغاز شد.


به گزارش نما، در ابتدای این نشست حمید استیلی سرمربی تیم ملی المپیک ایران گفت: خوشحالیم که امکان حضور در چنین تورنمنتی را داریم و با آمادگی کامل همچنین آماده سازی مناسب به اینجا آمده ایم. ما بهترین و آماده‌ترین نفرات این رده سنی را انتخاب کرده ایم و با تمرکز و آمادگی کامل برای انجام اولین مسابقه آماده می‌شویم.
اخبار ورزشی- استیلی در پاسخ به سوالی پیرامون انتظار طولانی ایران برای صعود به المپیک گفت: فوتبال ایران همواره یکی از قدرت‌های برتر آسیا بوده و در رده بزرگسالان جایگاه نخست رده بندی قاره را در اختیار داشته، اما یکی از مشکلات اصلی در این رده سنی تقویم AFC است. بازی‌های انتخابی در فیفا دی برگزار نمی‌شود و تیم‌های المپیک ما همیشه برای استفاده از بازیکنان باشگاه‌ها در تمرینات و اردو‌ها دچار مشکل بوده اند. در دوره فعلی البته تلاش کرده ایم از دو سال گذشته آماده سازی را آغاز کنیم و برنامه‌های خوبی در این مسیر داشتیم. ما به گذشته فکر نمی‌کنیم و اینجا هستیم تا اتفاق دیگری را رقم بزنیم.
سرمربی تیم ملی امید ایران در پاسخ به سوال دیگری پیرامون اولین بازی تورنمنت مقابل ازبکستان گفت: تمامی حریفان خودمان را به خوبی آنالیز کرده ایم و با شناخت مناسب به اینجا آمده ایم. ما در یک گروه سخت قرار داریم که به نظر من هر ۴ تیم برای صعود شانس خواهند داشت و رقابت نزدیکی وجود دارد. بازی اول در هر تورنمنتی سخت‌ترین بازی است خصوصا وقتی برابر تیم خوبی مثل ازبکستان قرار می‌گیرید. پیش از این دو بار مقابل آن‌ها بازی کرده ایم و می‌دانیم تیم خوبی هستند با این وجود فراموش نکنید که ما ایران هستیم و هدفی به جز صعود نخواهیم داشت.
لوبینکو درولوویچ سرمربی تیم المپیک ازبکستان هم در این نشست خبری اظهار داشت: خوشحالیم که در اینجا حضور داریم و به تمامی حریفانمان احترام می‌گذاریم. می‌دانیم در چه گروه سختی قرار داریم با این وجود ما با انتخاب بهترین نفرات به تایلند آمده ایم و برای حضور در این مسابقات به خوبی آماده شدیم. همه حریفان ما قدرتمند هستند و از آن‌ها شناخت خوبی داریم، اما برای اولین بازی برابر ایران آماده می‌شویم. می‌دانیم که آن‌ها هم تیم قدرتمندی هستند همانطور که سایر تیم‌های حاضر در این گروه هم با موفقیت در مرحله انتخابی نشان داده اند که شایستگی صعود را داشتند. کار خودمان را قدم به قدم آغاز می‌کنیم و تمرکزمان روی بازی اول برابر ایران است.
کیم هاک بوم سرمربی کره جنوبی هم در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون استراتژی کره ای‌ها خصوصا در بازی اول مقابل چین گفت: ما برنامه‌های متفاوتی برای حریفانمان خواهیم داشت، اما در شایستگی و قدرت همه آن‌ها شک نداریم. رقابت در این گروه دشوار خواهد بود و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را ارائه بدهیم. امیدواریم بتوانیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و در نهایت موفق به صعود از این گروه شویم. تیم چین هم حریف بسیار خوب و قدرتمندی است که شناخت لازم را از این تیم داریم.
هائو وی سرمربی چین هم با اشاره به نام ۴ تیم حاضر در این گروه اظهار داشت: همه ما می‌دانیم در چه گروه سختی قرار داریم و هر ۴ تیم مدعی صعود هستند. با این وجود باید گام به گام برای ارائه بهترین عملکرد تلاش کنیم و امتیازات لازم را به دست بیاوریم. بدون شک قدرت‌های فوتبال آسیا در این گروه جمع شده اند و رقابت نزدیکی در پیش خواهد بود. از حریفانمان به خوبی شناخت داریم و تلاش می‌کنیم با بهترین نمایش از مرحله گروهی صعود کنیم.

۱۳۹۸/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...