نسخه چاپی

ماموریت پروین و نژاد فلاح برای بازگشت علی كریمی

نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه ورزشی پرسپولیس عصر روز یكشنبه برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عصر روز یکشنبه در محل باشگاه دور هم جمع شدند و در خصوص مباحث مختلف باشگاه و تیم های ورزشی آن به تبادل نظر پرداختند.

در این نشست ابتدا مدیر عامل باشگاه درباره وضعیت تیم فوتبال و برنامه های مورد نظرش برای آینده و همچنین سایر مسائل کلان باشگاه به ویژه اقدامات اقتصادی، فرهنگی و ورزشی گزارشی را به اعضای هیات مدیره ارائه کرد و درباره موارد مختلف تبادل نظر شد.

محمد رویانیان در مورد اقدامات انجام شده درباره تیم های پایه باشگاه و تشکیل و استقرار آکادمی فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) برنامه های مدنظر را به تفصیل مطرح کرد. در پی این نشست رئیس شورای آکادمی پرسپولیس که مد نظر مدیریت باشگاه است به زودی معرفی می شود و علاوه بر آن مدیر فنی تیم های پایه منصوب خواهد شد و ساختار جدید توسعه فوتبال پرسپولیس نیز به اجرا در خواهد آمد.

همچنین در این نشست گزارش مفصلی از بودجه تفصیلی باشگاه پرسپولیس در سال 1392 ارائه شد که به تصویب اعضا رسید تا به وزارت ورزش و متعاقبا سازمان برنامه و بودجه ارائه شود.

از جمله مباحث مطرح شده در این نشست وضعیت کنونی تیم فوتبال پرسپولیس بود که اعضای هیات مدیره رضایت خود را از تحولات اخیر اعلام داشتند.

همچنین درباره بازگشت علی کریمی به تمرینات، مدیر عامل باشگاه نظرات خود را اعلام داشت و پیشنهاداتی را ارائه کرد که مورد موافقت اعضای هیات مدیره قرار گرفت.

رویانیان با توجه به موافقت مانوئل ژوزه و همچنین پیگیری بازیکنان، پیشنهاداتی را مطرح کرد که در نهایت مقرر شد علی پروین و محمد حسین نژادفلاح پس از هماهنگی با سرمربی تیم و علی کریمی موضوع بازگشت این بازیکن با تجربه و ملی پوش را مدیریت کرده و شرایط را برای حضور هر چه سریع تر علی کریمی در تمرینات پرسپولیس فراهم کنند.

۱۳۹۱/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...