نسخه چاپی

مخالفت پرسپولیس با استعفای افشین پیروانی

پیروانی برای جلوگیری از ایجاد حواشی بیشتر، تصمیم به استعفا گرفت، اما یكی از مدیران باشگاه تاكید داشت با استعفای او به صورت شفاهی مخالفت شده و امكان موافقت رسمی با آن وجود ندارد.


به گزارش نما، افشین پیروانی دیشب (سه‌شنبه) از ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس استعفا کرد و سپس در یک پست اینستاگرامی، از گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی این تیم خواست دلیل مخالفتش با حضور او را به صورت شفاف بیان کند.

اخبار ورزشی- موضوع مخالفت کالدرون با فعالیت افشین پیروانی روی نیمکت به جلسه آخر هیئت مدیره باشگاه با گابریل کالدرون قبل از سفر این مربی به آرژانتین برمی‌گردد. شنیده می‌شود در آن جلسه کالدرون از مدیران باشگاه خواست بنا به دلایلی، با سرپرست و مدیرتیم قطع همکاری کنند. حتی پای فردی به نام «کرمی» که کارمند باشگاه است هم به میان آمد و سرمربی تیم اعلام کرد فعالیت‌های کرمی بیشتر از پیروانی است.

از همان زمان، حذف پیروانی به یکی از شروط اصلی کالدرون تبدیل شد هر چند مدیران باشگاه در آن جلسه با درخواست این مربی مخالفت کرده و به او گفتند نباید وارد حیطه مدیریت شود و تصمیم برای انتخاب سرپرست توسط مدیرعامل اتخاذ می‌شود.


به هر حال پیروانی برای جلوگیری از ایجاد حواشی بیشتر، تصمیم به استعفا گرفت، اما یکی از مدیران باشگاه تاکید داشت با استعفای او به صورت شفاهی مخالفت شده و امکان موافقت رسمی با آن وجود ندارد. باید دید بالاخره چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا پیروانی هم مثل کالدرون، نزدیک به در خروجی باشگاه ایستاده یا مسائل دیگری پیش می‌آید.

۱۳۹۸/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...