نسخه چاپی

هواپیمای مسافربری زدن كار هركسی نیست!

چند ساعت پس‌ازآنكه عین شیر به عین الاسد حمله كردیم تا ایالت به ایالت آمریكا متحدانه به شوك فرو رود، هواپیمای مسافربری اوكراین اینترنشنال به مقصد كی‌یف، دقایقی پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی (ره) در پرند، دچار نقص فنی شد و متأسفانه ایران اسلامی را عزادار كرد.


به گزارش نما، چند ساعت پس‌ازآنکه عین شیر به عین الاسد حمله کردیم تا ایالت به ایالت آمریکا متحدانه به شوک فرو رود، هواپیمای مسافربری اوکراین اینترنشنال به مقصد کی‌یف، دقایقی پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی (ره) در پرند، دچار نقص فنی شد و متأسفانه ایران اسلامی را عزادار کرد. هواپیما اوکراینی، سازنده آمریکایی و قلب هواپیما هم فرانسوی بود. مسافران پرواز ایرانی بودند و دل یک ایران را داغدار کردند. با این وضعیت، علی‌القاعده خواهان این پرونده، ما هستیم. اما اگر پای خوانده به محکمه می‌رسید، علاوه بر فضاحت جسدهای عین الاسد، فاتحه بویینگ آمریکایی هم خوانده می‌شد، چراکه این سقوط‌ها برای بویینگ به عادت تبدیل‌شده بود چراکه جان انسان‌ها برایش کم‌اهمیت‌تر از دلارهای مسافران ارزش داشت. محاکم بین‌المللی اگر بویینگ را به‌واسطه به خون کشاندن صدها انسان، مجازات می‌کردند، امروز مسافران شریف ایرانی هنوز نفس می‌کشیدند و قلبشان لااقل هنوز برای ایران می‌تپید.

ترامپ که حیثیت خود را زیر موشک‌های ایرانی منهدم دید به‌جای هدف قرار دادن ۵۲ نقطه از ایران، در تکلم عادی خود نیز بیش از ۵۲ بار تپق زد و نفسش به شماره افتاد. جنگ سخت را رسما رها کرد و به همان روش جنگ نرم و رسانه‌ای رو آورد تا بلکه قدری از حقارت کشورش بکاهد. با همراهی کانادا و انگلیس و دیگر نوچه‌های بی‌مقدارش، اتهامی خنده‌دار و بی‌پایه و اساس به ایران زد که هواپیمای اوکراینی با موشک پدافند ایران، یا عامدانه و یا به‌اشتباه، ساقط‌شده است. راجع به اینکه اساسا این فرضیه ازلحاظ علمی و تکنیکال، با عنایت به وضعیت بقایای هواپیما، تغییر مسیر، مشاهدات عینی و … امکان‌پذیر نیست، کاری ندارم. حتی به اینکه در شرایطی که پوز آمریکا را چند ساعت قبلش به خاک مالیدیم و هیچ خبری نباید آن را تحت‌الشعاع قرار دهد و حالا می‌گویند هواپیمای مسافربری را خود ایران زده هم کاری ندارم. هواپیمای مسافربری زدن کار هرکسی نیست؛ آن‌قدر باید خون بی‌گناه ریخته باشی که برایت زن و مرد و کوچک و بزرگ، فرقی نکند و برفراز خلیج‌فارس، تمامی ۲۹۰ سرنشین هواپیمایی را هدف قرار دهی که ۴۶ مسافر غیر ایرانی و ۶۶ کودک زیر ۱۳ سال در آن بودند.

نه؛ این کارها از ما برنمی‌آید؛ آن‌هم هواپیمایی که جگرگوشه‌های خودمان در آن هستند. حاج قاسم ما حتی در جبهه جنگ، وسط معرکه، مقابل نظامی‌ها، مراقب حدود شرعی بود؛ حالا شما چه می‌گویید؟ آنچه به ما منتسب می‌کنید، تنها از دست شما برمی‌آید و لاغیر. افتخار می‌کنیم که بعضی کارها را نمی‌توانیم انجام دهیم؛ نمی‌توانیم بمب اتم بسازیم؛ چون می‌دانیم انسانی نیست؛ نمی‌توانیم مثل شما در هیروشیما روی سر مردم بی‌گناه بمب اتم بیندازیم؛ نمی‌توانیم هواپیمای مسافربری بزنیم و بعد مدال افتخار هم به فرمانده ناو وینسنس بدهیم. ما انسانیم و مثل شما به دنیا نگاه نمی‌کنیم. البته قطعا حیوانات هم مثل شما به دنیا نگاه نمی‌کنند. «بل هم اضل»، برای امثال شما نازل‌شده است که البته به‌زودی دست و پای نحس‌تان را از منطقه جمع خواهیم کرد. ان‌شاءالله

نویسنده : مسعود پیرهادی


۱۳۹۸/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...