نسخه چاپی

مراسم تشییع سلیمانی، ترامپ را تا حد مرگ ترساند

ژنرال ۴ ستاره ارتش تروریست آمریكا اعلام كرد حضور میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع پیكر سردار سلیمانی ترامپ را تا حد مرگ ترسانده است.


به گزارش نما، بری مک‌کافری، ژنرال ۴ ستاره ارتش تروریست آمریکا اعلام کرد حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور ایالات متحده را تا حد مرگ ترسانده است.

اخبار سیاسی - مک‌کافری در مصاحبه با این شبکه در واکنش به تهدید ترامپ برای بمباران مراکز فرهنگی ایران گفت: «این یک قضاوت بد و مضحکانه توسط یک رئیس‌جمهور آمریکا بود. وزیر دفاع مارک اسپر یک فرد شایسته و معتمد به نفس است، ژنرال مارک میلی (رئیس ستاد مشترک ارتش تروریست آمریکا) سال‌ها در نبرد بوده، اما می‌توانید تصور کنید که چه چیزی در ذهن آنها می‌گذشته وقتی شنیدند که رئیس‌جمهور از بمباران سایت‌های یونسکو و باستانی [در ایران] حرف می‌زد!»

ژنرال بازنشسته آمریکایی تهدید ترامپ را مخوف توصیف کرده و افزود: «تفنگداران ما همینجا (آمریکا) هم از مکان‌های فرهنگی و موزه‌ها حفاظت می‌کنند.»

این ژنرال آمریکایی سپس به مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی پرداخته و توضیح داد: «به‌نظرم او از چیزی که اتفاق افتاد، تا حد مرگ ترسید! او مراسم تشییع ژنرال سلیمانی را تماشا کرد و ترسید. امیدوارم او مسیر عاقلانه‌ای در پیش بگیرد.»

مک‌کافری در پایان با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال جنگ با ایران نیستند، گفت: «البته جنگ از نظر سیاسی هم برای او (ترامپ) ویرانگر است.»

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...