نسخه چاپی

پیوست فرهنگی نفوذیان علیه سردار دل‌ها

عکس خبري -پيوست فرهنگي نفوذيان عليه سردار دل‌ها

در میانه آب‌ موج می‌سازند تا بتوانند نقش موج شكنی خود را به خوبی ایفا كنند. عده‌ای تلاش می‌كنند تا با تقلیل یا منحرف كردن هدف مقاومت پیوست فرهنگی جریان نفاق باشند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری رسا، موج مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و استکبار از طبیعی‌ترین زایش‌های شهادت سردار قاسم سلیمانی و یاران مظلوم اوست؛ تحولات منطقه از جمله موضع‌گیری‌های شجاعانه سید مقاومت سید حسن نصرالله و تصویب اخراج نظامیان امریکایی از عراق در مجلس این کشور از جمله آثار پر خیر و برکت شهادت حاج قاسم است.

اما در بین این حوادث و اتفاقات معجزه‌گونه، سخنان و حرکت‌های دیگری وجود دارد که نباید از آن غافل بود؛ هر چند نبایست بدبینی و منفی‌بافی را ترویج کند و وحدت را در این شرایط بسیار حساس و پیچیده خدشه دار کرد و به مباحث سیاسی نازل و سطحی پرداخت ـ زیرا هر گونه پرداختن به برخی جریانات سیاسی در واقع زنده نگاه داشتن و ضریب دادن به آنهاست ـ اما نکته‌ای در موج تسلیت‌ها و پیام‌های تحلیلی بر شهادت حاج قاسم نهفته است که غفلت از آن می‌تواند تمام سرمایه جمع شده پشت سر شهادت و حیات او را به غارت ببرد.



پیوست فرهنگی نفوذیان علیه سردار دلها



هر اقدام دشمن ـ هرچند حماقت آمیز ـ پیوست‌های سیاسی ـ تبلیغی نیز دارد، این مهم باید ما را نسبت به پیوست‌های این اقدام جنایتکارانه هشیار نگه دارد؛ پیوست‌هایی که کمتر از جنایت و ترور سردار سلیمانی نیست و در ادامه و طرح اصلی برای آن برنامه‌ریزی شده و پیگیری می‌شود و غایت آن ذبح یا معکوس شدن موج برخاسته از شهادت سردار ایرانی است.

این پیوست‌ها چه مختصاتی خواهند داشت؟

پیوست‌های سیاسی-تبلیغی یک اقدام در وسعت بین‌المللی بسیار پیچیده و فریبکارانه خواهد بود؛ از تلاش‌های فاکس نیوز در تصویرسازی از سردار سلیمانی در عداد تروریست‌ها و جنایت‌کاران در صحنه بین‌الملل تا تبلیغات دروغ خوشحالی مردم ایران و عراق از ترور سردار سلیمانی و مسائل دیگر ... اما این همه ماجرا نخواهد بود و باید پرسید پیوست‌های داخلی این ترور چه خواهد بود؟



پیوست فرهنگی نفوذیان علیه سردار دلها



قاعدتا پیوست‌های ترور سردار سلیمانی نباید در تخالف آشکار و روشن با موج مقاومت باشد، بلکه می‌بایست همراه با موج مقاومت و با هدف انحراف یا تقلیل و رقیق کردن آن باشد.

پیوست‌های فرهنگی برای شهادت سردار سلیمانی

پیوست‌هایی که رخ برخواهند کشید غالبا از دو رهگذر وارد خواهند شد، برای آنانکه ملی‌گرایی و ایران پررنگ‌تر است، ضمن معرفی حاج قاسم به عنوان یک نماد ملی، رستم و سیاوش، به دنبال جدا کردن او از ابعاد دینی و فرا ایرانی هستند، این دسته ضمن تقبیح ضمنی یا آشکار فعالیت‌ها، سیاست‌ها و تبعیت او از ولی فقیه یا نادیده انگاشتن انگیزه‌های دینی و مذهبی او به دنبال برکشیدن حاج قاسم در میانه افکار خود هستند تا او را قهرمانی برای تاریخ، گذشته و بی خطر برای آینده بازنمایی و طراحی کنند؛ بدین صورت او را تحریف و منحرف کنند.



پیوست فرهنگی نفوذیان علیه سردار دلها



این طراحی به دنبال کوتاه کردن بلندای موج ایجاد شده و نپیوستن تعداد بیشتری به جبهه مقاومت به رهبری ولی فقیه است، همان مسیری که قاسم سلیمانی یکی از فرماندهان و تصمیم‌گیران آن بود.

پیوست دیگر برای قشر متدین و مذهبی است، آنجا هر چند نمی‌شود حاج قاسم را از آنچه بود جدا کرد و از بُعد دینی و ولایت‌مداری‌اش کاست، اما می‌توان امتداد حرکت او و طول موج مقاومت را تقلیل داد و رقیق کرد تا به این وسیله موج مقاومت با موج شکن‌ها کمی از شتاب و سطح آن کاسته شود.

ایجاد موج شکن برای مقابله با سردار دلها

سخنانی که درباره پرهیز از تنش یا ترساندن از جنگ با آمریکا مطرح می‌شود یا شبهات دینی که در رابطه با مقابله به مثل بیان می‌شود، از جمله موج شکن‌هایی است که به دنبال فروکاستن از شدت و قوت موج ایستادگی و مقاومت ارزیابی می‌شود.



پیوست فرهنگی نفوذیان علیه سردار دلها



پیام تسلیت برخی احزاب، جریانات و اشخاص نشانه اعتراف آنها به حقانیت تفکر مقاومت و همراهی با موج مقاومت نیست، مطلبی که گاه آن را نیز عنوان می‌کنند و در ادامه به پاسداشت مجاهدت‌های او جدای از انگیزه و اهداف او می‌پردازند.

تروریست‌های داخلی به دنبال انحراف راه سردار

در واقع این دسته، همان پیوست‌های تروری هستند که در دشمنی با راه و رسم حاج قاسم که عبارت از راهبرد مقاومت بود هیچ فروگذاری ندارند اما نمی‌توانند در برابر محبوبیت حاج قاسم ایستادگی کنند و برای بقاء خود و اندیشه‌های ضد مقاومت خود، مجبور به همراهی ضمنی هستند تا بتوانند در خلال آن موضع خود را از انهدام ناگهانی در مواجهه با موج جامعه نجات دهند.

همانطور که موج شکن را در میانه آب‌ها و موج می‌سازند، این دسته در میانه مردم حاضر هستند تا بتوانند نقش موج شکنی خود را به خوبی ایفا کنند. نمی‌توان بر ابراز احساسات‌ واقعی نسبت به شخص حاج قاسم چشم پوشید و آن را منکر شد.

تحریف و انحراف و از طرفی تقلیل و رقیق‌سازی دو لبه قیچی پیوست ترور سردار شهید مقاومت، حاج قاسم سلیمانی است.

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...