نسخه چاپی

دستگیری بازیگر مشهور در جریان اعتراضات!

واكین فینیكس بازیگر فیلم سینمایی جنجالی «جوكر» كه مدتی پیش جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد را دریافت كرد، دستگیر شد.


به گزارش نما، واکین فینیکس بازیگری که به تازگی موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب شده بود و شانس بالایی برای حضور در بین نامزد‌های اسکار دارد، به همراه دیگر معترضان تغییرات آب و هوایی دستگیر شد.

اخبار چهره ها - جدیدترین اعتراضات آب و هوایی جین فوندا (بازیگر) در واشینگتن برگزار شد که صد‌ها نفر به همراه تعدادی از بازیگران از جمله مارتین شین، مگی جیلنهال و سوزان ساراندون در آن حضور داشتند و در مورد تاثیرات صنایع گوشت و لبنیات بر تغییرات آب و هوایی سخنرانی کردند. طبق اعلام پلیس، در مجموع ۱۴۷ نفر از معترضان به دلیل تظاهرات غیر قانونی دستگیر شدند.

از ماه اکتبر، جین فوندا به همراه سم واترسون، تد دانسون روزانا آرکوئت، سالی فیلد و کاترین کینر به دلیل عدم رعایت حقوق مدنی دستگیر شدند.
در این هفته نیز واکین فینیکس در این اعتراضات حضور داشت و در کنار جین فوندا ایستاد تا یک سخنرانی کوتاه داشته باشد. فوندا، فینیکس را یکی از بزرگترین بازیگران زنده این روز‌ها معرفی کرد.

فینیکس در این اعتراض ها گفت: چیزی که فکر می کنم این روز‌ها در تغییرات آب و هوایی در مورد آن صحبت نمی‌شود، صنایع گوشت و لبنیات است که سومین مورد تاثیرگذار در تغییر شرایط آب و هوایی محسوب می‌شود. گاهی از خود می پرسیم در مبارزه علیه تغییرات آب و هوایی چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. انتخاب اینکه چه چیزی می‌خواهیم مصرف کنیم چیزی است که در همین زمان و فردا می‌توان انجام داد.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شده است که فینیکس در سخنرانی خود بعد از بردن جایزه بهترین بازیگر مرد گلدن گلوب فیلم درام، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود را به دلیل درک ارتباط بین حیوانات و تغییرات آب و هوایی مورد تحسین قرار داد. در این مراسم از غذا‌های گیاهی استفاده شده بود.با وجود اینکه این اعتراض‌ها برای آخرین بار در مقابل کاخ کنگره آمریکا برگزار می شود، جین فوندا می‌گوید در آینده در نقاط دیگر نیز این اعتراض‌ها را برپا خواهد کرد.

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...