نسخه چاپی

عامل درگیری و ضرب و شتم در جنوب تهران دستگیر شد

عکس خبري -عامل درگيري و ضرب و شتم در جنوب تهران دستگير شد

چند هفته پیش تصاویری در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یكی از اراذل تهران بنام (هانی كرده) در خیابان وحدت اسلامی منتشر شد كه همه عوامل این درگیری دستگیر شدند.

به گزارش نما،سرهنگ راستی  باتوجه به انتشار این درگیری در فضای مجازی و ایجاد رعب و وحشت در خیابان وحدت اسلامی، پلیس امنیت سریعا دست به کار شد و عوامل این درگیری که هفت نفر بودند و میانگین سنی آن‌ها بین ۲۵ تا ۳۵ سال بود را در چند مرحله دستگیر و تحویل مراجع قضایی داد و این افراد روانه زندان شدند.
وی گفت: علت این درگیری از تابستان ۹۶ بین دو گروه از اراذل و اوباش در قهوه خانه‌ای در شرق تهران و قطع انگشت یکی از طرف‌های درگیری می‌شود.
سرهنگ راستی افزود: این درگیری‌ها کم و بیش ادامه پیدا می‌کند به ویژه در فضای مجازی که در نهایت یکی از طرف‌های درگیر فردی را به عنوان بپا یا تعقیب کننده برای هانی کرده که یکی از اراذل سطح یک می‌باشد درنظر می‌گیرند که بعد از تعقیب چند ماهه بالاخره وی را در قهوه خانه‌ای در وحدت اسلامی که قرار بود حضور پیدا کنند، شناسایی و ۷ نفر با موتورسیکلت حضور پیدا می‌کنند و اقدام به ضرب و شتم وی با قمه می‌کنند.
وی گفت: این افراد سابقه دار و هرکدام از آن‌ها بین ۸ تا ۱۰ فقره درگیری و ضرب و شتم دارند که همگی آن‌ها دستگیر و تحویل زندان می‌شوند.
معاون عملیات پلیس امنیت در پایان افزود: پلیس مسئول نظم و امنیت جامعه است و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس به هیچ فرد یا گروهی اجازه برهم زدن نظم و امنیت مردم را نمی‌دهد.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...