نسخه چاپی

رژیم صهیونیستی مدعی بازداشت عوامل تیراندازی به سمت نظامیانش در الخلیل شد

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام بازداشت عوامل تیراندازی هفته گذشته در كرانه باختری تصریح كرد، دو قبضه اسلحه نیز كشف و ضبط شده است.


به گزارش نما، رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک «هسته نظامی» را که عامل تیراندازی به سمت نظامیان این رژیم بوده، بازداشت کرده است.

اخبار بین الملل - بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا» به نقل از کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تعدادی از نیروهای صهیونیستی «یگان مرزی» هفته گذشته در شهر «السموع» در جنوب «الخلیل» کرانه باختری هدف تیراندازی قرار گرفتند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، یکی از اعضای گروه مذکور را در ورودی «ابودیس» و یکی دیگر را در گذرگاه «میتار» بازداشت کرده است.

رژیم صهیونیستی همچنین مدعی ضبط دو سلاح محلی به نام‌های «کارلو» و «خرطوش» شده است.

اخطار تخریب سه منزل دیگر در کرانه باختری

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، رسما رژیم صهیونیستی به سه خانواده فلسطینی در کرانه باختری اخطار داده منازل آنها را تخریب خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، برخی از اعضای این سه خانواده متهم به دست داشتن در انجام عملیات‌هایی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی هستند و اخطار برای تخریب منازلشان رسما تحویل آنها شده است.

حماس: هماهنگی امنیتی متوقف شود

جنبش فلسطینی حماس در واکنش به اظهارات «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر تسریع در ساخت شهرک‌سازی در کرانه باختری اعلام کرد، رژیم صهیونیستی از ابتدا این سیاست پاکسازی نژادی را در پیش گرفته است.

بر اساس گزارش سما، «حازم قاسم» سخنگوی حماس اعلام کرد، این اظهارات صهیونیستی بخشی از جنگ نامحدودی است که این رژیم با حمایت آمریکا علیه ملت فلسطین به راه انداخته است.

وی تأکید کرد، این حملات مداوم در کرانه باختری، موضع جامع فلسطینی در کرانه باختری را می‌طلبد و تشکیلات خودگردان باید از هماهنمگی امنیتی با رژیم صهیونیستی دست بردارد.

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...