نسخه چاپی

وقوع سیل در قشم غیرممكن است

عکس خبري -وقوع سيل در قشم غيرممکن است

عضو شورای عالی استان‌ها گفت: وقوع سیل در قشم به دلیل جزیره‌ای بودن آن غیرممكن است، ولی به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم، آبگرفتگی‌ در محله‌های قدیمی داشته‌ایم كه در حال حاضر نیز مشكل رفع شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس :یعقوب دریانورد نماینده مردم قشم در شورای عالی استان‌ها درباره بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در این جزیره اظهار داشت: باران رحمت خداست و هر چقدر ببارد، برای اهالی جزیره یک نعمت است، ولی اینکه ما نمی‌توانیم از این باران استفاده لازم را ببریم، ضعف ماست و باید نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم در این جزیره هر چه سریع‌تر اقدام شود.

وی بیان داشت: حدود 10 سال است که بارندگی‌های زیادی در جزیره قشم نداشته‌ایم، ولی در دو سال اخیر به خصوص امسال بارندگی‌های خوبی در این جزیره اتفاق افتاده است که خیلی از مشکلات کشاورزان را حل کرده و کمکی مؤثری به محیط‌زیست جزیره قشم شده است.

وی با اشاره به اینکه وقوع سیل در جزیره قشم به دلیل جزیره‌ بودن آن غ یرممکن است، گفت: اخیراً بارندگی زیادی در این جزیره داشته‌ایم که موجب شد آبگرفتگی‌هایی در بعضی از محله‌های قدیمی اتفاق بیفتد، چرا که ما فکری برای آبهای سطحی این محله‌ها نکرده‌ایم و هنگامی که بارندگی اتفاق می‌افتد، آبگرفتگی‌هایی در سطح جزیره ایجاد می‌شود و قطعا در آینده نزدیک نسبت به رفع این مشکل اقدام خواهد شد.

وی تأکید کرد: در هر صورت هر چقدر باران ببارد به نفع جزیره، محیط‌زیست و مردم آن است و ما نیز باید مشکلات زیرساختی آن را برطرف کنیم.

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...