نسخه چاپی

حبيب‌الله عسگراولادي:

"خط واگرایی،اصولگرایان را تهدید می‌كند"

عکس خبري -"خط واگرايي،اصولگرايان را تهديد مي‌کند"

خط واگرایی، اصولگرایان را تهدید می‌كند، اصولگرایان همواره در همه انتخابات‌های یك دهه گذشته با وحدت و همگرایی به قدرت رسیده‌اند.

به گزارش نما، حبيب‌الله عسگراولادي در گفت و گو با «جام جم» در خصوص خطراتي که پيروزي اصولگرايان در انتخابات آتي رياست‌جمهوري را تهديد مي‌كند، گفت: خط واگرايي، اصولگرايان را تهديد مي‌كند، اصولگرايان همواره در همه انتخابات‌هاي يك دهه گذشته با وحدت و همگرايي به قدرت رسيده‌اند.

وی در ادامه می گوید: جامعه مدرسين حوزه علميه قم و روحانيت مبارز همواره سعي كرده‌اند پرچمدار وحدت و همگرايي اصولگرايان و ائتلاف مجموعه آنها باشند. البته جرياناتي در حوزه هم بوده‌اند مثل علماي بزرگواري چون آيت‌الله مصباح و ديگران، آنها هم دغدغه همگرايي دارند. ما بايد در انتخابات آينده به يك فرمول براي همگرايي و وحدت برسيم تا بتوانيم از خطر و اگرايي‌ها مصون بمانيم.

عسگراولادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "آيا باز هم حامي سازوكار جبهه متحد با محوريت جامعتين براي انتخابات آتي رياست‌جمهوري هستيد؟ گفت: سازوكار جبهه وحدت و ائتلاف در انتخابات آينده در حال بازخواني است و بازتوليد مي‌شود و با توان جديدي پا به عرصه رقابت مي‌گذارد. كارهايي شروع شده است و بنده به آن اميدوار هستم.

۱۳۹۱/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...