نسخه چاپی

جاده هراز بسته می‌شود

عکس خبري -جاده هراز بسته مي‌شود

رمانده پلیس راه مازندران اعلام كرد كه جاده هراز شب‌های یكشنبه و دوشنبه ۲۲ و ۲۳ دی ماه جاری از ساعت ۲۱ به دلیل انجام تعمیرات بر روی تردد خودروها بسته می‎شود و این وضعیت تا ساعت پنج بامداد ادامه دارد.

به گزارش نما ،سرهنگ علیرضا قدمی  علت بستن جاده هراز را انجام تعمیرات و اصلاح روشنایی و تهویه سه تونل مسیر اعلام کرد.

وی توضیح داد : شل و آویزان شدن چراغ های روشنایی تونل ها و همچنین مشکلات برقی ناشی از برف و بوران شدید در این محور کوهستانی همواره از مشکلات جدی است که برای ایجاد ایمنی مجبور به مسدود کردن این جاده مواصلاتی مهم می شویم.

فرمانده پلیس راه مازندران به رانندگان توصیه کرد در این مدت برای تردد از جاده کندوان یا سوادکوه سفر کنند و به هیچ وجه وارد مسیر جاده هراز نشوند.

لهاش ، سیاه بیشه ، دوآب ، گروازمال ، سیاه‌بند ، شکرالله رود ، احمدمال ، آیو ، نورانی و آبشار هم از تونل های جاده هراز هستند.
جاده هراز جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد که مهم ترین آن امامزاده هاشم ، آبگرم اسک ، بایجان و لاریجان ، دره گل زرد ، استله‌سر و منظریه و آبشار ملک بهمن به همراه گور دخمه‌های کافرگلی و کتیبه شکل شاه است .

هراز ، یکی از کوتاه‌ترین و زیباترین جاده های کشور است که به صورت میانگین روزانه ۳۰هزار دستگاه وسیله نقلیه از آن عبور می کند.

منبع: ایرنا

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...