نسخه چاپی

رئیس‌جمهور ۲۱ روز برای پاسخگویی به سوال فرصت دارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این پرسش كه آیا دولت با اجرایی شدن طرح سؤال از رئیس جمهور موافق است یا خیر؟،‌ افزود: اگر دولت با سئوال موافق بود كه این همه امضا در مخالفت با طرح سؤال از رئیس جمهور جمع‌آوری نمی‌كرد.

به گزارش نما، عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه ۲۱ روز تا پایان مهلت قانونی رئیس‌جمهور برای پاسخ به سؤال نمایندگان باقی است، گفت: مخالفت نماینده دولت با طرح سؤال از رئیس جمهور، در تصمیمات مجلس تأثیرگذار نیست.

جواد جهانگیر‌زاده در گفت‌وگو با خانه ملت،‌ با بیان اینکه هیچ شبهه‌ای درباره سؤال از رئیس جمهور وجود ندارد، گفت: روز تا پایان مهلت قانونی رئیس‌جمهور برای پاسخ به سؤال نمایندگان باقی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا دولت با اجرایی شدن طرح سؤال از رئیس جمهور موافق است یا خیر؟،‌ افزود: اگر دولت با سئوال موافق بود که این همه امضا در مخالفت با طرح سؤال از رئیس جمهور جمع‌آوری نمی‌کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس به مخالفت نماینده دولت با طرح سؤال از رئیس جمهور اشاره و تصریح کرد: اینکه نماینده دولت با این طرح مخالف است، نه تنها اشکالی ندارد، بلکه طبیعی هم است اما اینکه مخالفت وی در تصمیمات مجلس از نظر قانونی تأثیرگذار باشد، به هیچ وجه قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به پرسش دیگری در زمینه احتمال حضور یا عدم حضور رئیس جمهور در مجلس برای پاسخگویی به سؤال نمایندگان، تأکید کرد: احمدی‌نژاد فردی قانونمند است و قطعا به مجلس می‌آید.

۱۳۹۱/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...