نسخه چاپی

آخرین وضعیت ترافیكی امروز ؛ بیست و دوم دی ماه ۹۸

در حال حاضر ترافیك در آزادراه قزوین به كرج (محدوده پایانه شهید كلانتری تا پل فردیس) و آزادراه كرج به تهران (محدوده پل فردیس تا پل كلاك) نیمه سنگین است و سایر محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافیكی روان برخوردار هستند.


به گزارش نما، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین به کرج (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و آزادراه کرج به تهران (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

اخبار اجتماعی - وی افزود: استان‌های گیلان, کهگیلویه و بویراحمد, کرمان, چهارمحال و بختیاری, مازندران, خوزستان, خراسان رضوی, آذربایجان شرقی و البرز (ارتفاعات) مه گرفتگی همراه با کاهش دید را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در استان خراسان رضوی و جنوبی (اکثرمحورها)، استان مازندران (محورهای هراز و کیاسر-سمنان) و استان کرمان شمال (محورهای کرمان-بم و کرمان-راور) بارش برف و در استان‌های مازندران و سیستان و بلوچستان جنوب (اکثرمحورها) بارش باران را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: تردد در استان خراسان رضوی (اکثر محورها)، استان کرمان شمال(محور کرمان-بم) و استان گیلان (محورهای سیاهکل-دیلمان, اسالم-خلخال و امام زاده اسحاق_شفت) با زنجیر چرخ امکان‌ پذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در استان خراسان جنوبی (محور دیهوک-فردوس) و استان اردبیل (محور خلخال-اسالم) وزش باد شدید و کولاک را شاهد هستیم.

۱۳۹۸/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...