نسخه چاپی

پشت پرده پیشنهاد پرسپولیس به برانكو برای بازگشت

پرسپولیسی ها در حالی كه مشغول ادامه مذاكرات با كالدرون بودند، به یكباره نام برانكو هم برای هدایت سرخپوشان مطرح شد.


به گزارش نما، عصر روز شنبه که به ادعای مدیران باشگاه پرسپولیس ، هواداران باید منتظر خبر‌های خوب از بازگشت گابریل کالدرون می‌ماندند، به یکباره خبر رسید احتمالا برانکو ایوانکوویچ هدایت سرخپوشان را برعهده می‌گیرد.

اخبار ورزشی- این اتفاق در شرایطی رخ داد که دوستان برانکو در تهران، از هفته قبل می‌گفتند او احتمالا سرمربی تیم ملی عمان می‌شود. خودش هم در واکنش به این شایعه اعلام کرد برنامه‌های دیگری برای آینده در نظر گرفته که بازگشت به پرسپولیس و قبول هدایت دوباره این تیم، اصلا در برنامه‌هایش جایی ندارد.

برانکو از باشگاه طلب سنگینی دارد. او بابت دریافت یک میلیون دلار طلب خود و دستیارانش از باشگاه به فیفا شکایت کرده تا بتواند زودتر به پولش برسد. البته برانکو هم توقع نداشت پس از رفتار‌هایی که از سوی باشگاه مشاهده کرد، بار دیگر نامش به این شکل و در این شرایط برای هدایت سرخپوشان مطرح شود. او دوران موفقی در پرسپولیس داشت، اما علاقه‌ای به بازگشت نشان نمی‌دهد.

نکته بعدی، مطرح شدن نام برانکو در شرایط مذاکره نهایی با کالدرون بود. شنیده می‌شود برخی از تصمیم‌سازان باشگاه با دو هدف این شایعه را به راه انداختند. اول اینکه ذهن هواداران از مذاکره با گزینه‌های دیگر دور شود و در ثانی، با این ترفند، کالدرون را برای بازگشت به پرسپولیس ترغیب کنند تا جایش توسط برانکو اشغال نشود.

این روز‌ها پیرامون باشگاه پرسپولیس اتفاقاتی رخ داد که برای بررسی همه جوانب آن، نیاز به زمان و فضای کافی است که به زودی و با توجه به اسناد، مدارک و مصاحبه مدیران باشگاه نسبت به شفاف‌سازی در این مورد اقدام می‌کنیم.

۱۳۹۸/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...