نسخه چاپی

آخرین خبرها از نمایشگاه بین المللی كتاب تهران

در جلسه اخیر شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران، اعضا به تغییر آیین‌نامه این رویداد فرهنگی رأی مثبت دادند.


به گزارش نما، قادر آشنا قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، در خصوص این دوره از نمایشگاه کتاب گفت: خوشبختانه دیروز در جلسه‌ شورای سیاستگذاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ۹۰ درصد آیین نامه‌ برگزاری نمایشگاه کتاب که قرار بود تغییر کند، تصویب شد.

اخبار فرهنگ و هنر - او افزود: امیدوارم بتوانیم ثبت نام‌ ناشران را برای حضور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از هفته‌ آینده آغاز کنیم. نحوه‌ واگذاری امور اجرایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به اتحادیه‌های نشر در این دوره‌ تغییری نخواهد کرد؛ ساختار این دوره از نمایشگاه کتاب دقیقا مانند دوره‌ قبل است.

قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ادامه داد: همان ضوابطی که در برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در سال گذشته حاکم بود، در این دوره نیز حاکم است. ماهیت و شکل اجرای نمایشگاه سی و سوم تغییری نخواهد کرد و دقیقاً مانند سال گذشته است.

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت ماه سال ۹۹ در مصلای تهران برگزار می‌شود. چندین دوره است که قرار است واسپاری امور برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به اتحادیه‌های نشر به طور کامل انجام شود؛ امری که تاکنون محقق نشده است.

۱۳۹۸/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...