نسخه چاپی

حقيقت پور:‌ هيات پارلماني ايران پس از تركيه به دوحه سفر مي‌كند

نامه محرمانه لاریجانی به مقامات تركیه

عکس خبري -نامه محرمانه لاريجاني به مقامات ترکيه

نایب رئیس كمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس‌ با بیان اینكه سفر اعضا این كمیسیون به تركیه قطعی است، افزود: هیات پارلمانی ایران پس از سفر به تركیه برای بررسی برخی مسائل به دوحه سفر می‌كند.

به گزارش نما، منصور حقیقت پور در گفت‌و گو با خانه ملت، درباره سفر هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به کشور ترکیه، گفت: این سفر به دلیل برخی مسائل به هفته آینده موکول شده است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سفر اعضا کمیسیون به ترکیه قطعی است، افزود: این سفر با هدف توسعه دیپلماسی پارلمانی و برای حل پاره‌ای از مشکلات انجام می‌گیرد که نقش نمایندگان مجلس در آن بسیار اثر گذار است.



هیات پارلمانی ایران پس از ترکیه به دوحه سفر می‌کند

وی با بیان اینکه هیات ایرانی در این سفر حامل نامه‌ای از دکترعلی لاریجانی به رئیس مجلس ترکیه هستند، تصریح کرد: اعضا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عضو هیات ایرانی در این سفر با وزیر امور خارجه، رئیس مجلس و تعدادی از نمایندگان پارلمان ترکیه دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس‌ شورای اسلامی، یادآور شد: هیات ایرانی پس از سفر به ترکیه برای بررسی برخی مسائل به دوحه سفر می‌کنند.

۱۳۹۱/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...