نسخه چاپی

دستگیری یكی از عاملان تخریب ۱۵ دستگاه خودرو در بزرگراه "كردستان"

سرهنگ شاملو از دستگیری یكی از عاملان تخریب ۱۵ دستگاه خودرو در بزرگراه "كردستان" خبر داد و گفت: متهمان كیسه‌های شنی را از بالای پل عابر پیاده بر روی خودور‌های عبور پرتاب می‌كردند.


به گزارش نما، سرهنگ"علی شاملو" رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: اواخر هفته گذشته گزارشی از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب ۱۵ دستگاه خودرو در بزرگراه "کردستان" دریافت شد و بلافاصله تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی به نشانی اعلامی اعزام و بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

اخبار اجتماعی - وی با بیان اینکه متهمان پس از تخریب خودرو‌ها از محل گریخته بودند، عنوان کرد: تحقیقات میدانی پلیسی آغاز و بررسی‌های انجام شده حکایت از این داشت، ساعت ۲۳:۳۰ شب پنجشنبه نوزدهم دی ماه سه جوان ۲۵ الی ۳۰ ساله د با حضور بر روی یکی از پل‌های عابر پیاده واقع بزرگراه کردستان، از بالای پل کیسه‌های شنی را که ظاهرا توسط شهرداری منطقه برای استفاده در روز‌های برفی تعبیه شده بود، بر روی خودروی عبوری پرتاب می‌کردند و بلافاصله از محل وقوع گریخته اند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی، ماموران موفق شدند هویت و مخفیگاه یکی از متهمان را در محدوده شهرک غرب شناسایی و نتیجه تحقیاقت انجام شده را در اختیار مقام قضائی قرار دهند.

وی گفت: اولین متهم پرونده پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی روز گذشته با دستور قضائی در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس پایگاه سوم انتقال یافت.

شاملو با اشاره به اینکه متهم در پایگاه سوم به جرم خود به همکاری ۲ تن از پسر عموهایش اعتراف کرد، گفت: متهم در بازجوئی‌های انجام شده انگیزه خود را جلب توجه و جذب مخاطب در فضای مجازی برای معروف شدن در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) اظهار داشت.

وی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی متهم پس از تحقیاقت تکمیلی به دادسرا معرفی و دستگیری سایر همدستان وی نیز در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت، در پایان کرد: شهروندانی که خودروی آن‌ها در این حادثه دچار خسارت شده است می‌توانند برای پیگیری شکایت خود به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ واقع در خیابان بهشتی، خیابان عربعلی، میدان نیلوفر مراجعه کنند.

۱۳۹۸/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...