نسخه چاپی

واكنش بازیكن تیم ملی امید به شكست مقابل كره جنوبی

رضا دهقانی،‌ هافبك تیم فوتبال امید ایران گفت كه اعضای این تیم در دیدار مقابل ازبكستان و كره جنوبی كم‌كاری نكرده‌اند.


به گزارش نما، رضا دهقانی درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال امید ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: ما در این دو مسابقه، با تمام وجود تلاش کردیم و قطعاً هیچ‌کدام از بچه‌ها کم‌کارى نکردند، اما در دقایقى از بازى تمرکز خود را از دست دادیم و نتوانستیم خواسته‌هاى کادر فنى را در زمین اجرا کنیم.

اخبار ورزشی- وی با اشاره به بی‌نظمی لحظه‌ای امیدها در زمان گل خوردن تصریح کرد: زمانى که شکل تیمى و انسجام داشتیم، ازبکستان و کره جنوبی نمى‌توانستند به دروازه ما نزدیک شوند، اما چند دقیقه بى‌نظم شدیم و همین براى دریافت گل کافى بود، چون مقابل تیمی حرفه‌اى و قدرتمند بازى کردیم. با این وجود نیمه دوم کره‌اى‌ها در زمین خودشان حبس بودند و ما فشار زیادى روى دروازه آنها وارد کردیم. بچه‌ها با جان و دل تلاش کردند، اما متأسفانه بدشانس بودیم.

«باید منصفانه بگوییم که همه چیز براى ما فراهم بود.»، هافبک تیم فوتبال امید ایران ضمن بیان این جمله گفت: کادر فنى و استیلى در این مدت براى تیم همه کار کردند. اردوها، بهترین امکانات، شرایط تغذیه مناسب و همه چیز فراهم بود. حتى حریفان را به خوبى آنالیز کردیم و مى‌دانستیم چه برنامه‌اى براى ضربه زدن به ما دارند، اما متأسفانه دچار اشتباه شدیم. امیدوارم بتوانیم این نتیجه را در بازى آخر جبران کنیم.

۱۳۹۸/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...