نسخه چاپی

واكنش كریم باقری به سرمربی شدن یحیی گل محمدی در پرسپولیس

كریم باقری می‌گوید اگر سرمربی بعدی این تیم كه ظاهرا یحیی گل محمدی است بخواهد در این تیم خواهد ماند، اگر نه هوادار پرسپولیس خواهد بود.


به گزارش نما، کریم باقری پیشکسوت سرخ ها در حاشیه تمرین این تیم درباره شایعه استعفایش گفت: من الان دیدم این خبر را. نمی‌دانم انگار نوشتند که استعفا؟ من گفتم که هر سرمربی که می‌آید، اختیار تام دارد که کادر خودش را بیاورد و هر کدام از عزیزان حق دارد کادر خودش را انتخاب کند و اگر دوست داشت من کارم را انجام می‌دهم اگر دوست نداشت، به عنوان هوادار با تیم هستم و مسابقات را تعقیب می‌کنم و هوادار تیم هستم.

اخبار ورزشی- اسطوره سرخ ها درخصوص صحبت های منتسب به او درباره کالدرون اظهار داشت: من اسم نیاوردم و جمعی گفتم که این اتفاقات افتاده و شما بهتر می‌دانید. از موقعی که آقای کالدرون آمد چون سه چهار سال قهرمان بودیم، هجمه و انتظار و اعتراض زیادی بود اما بعضی ها برداشت بد کردند که من مقصر نیستم.

کریم باقری بار دیگر به حضورش در پرسپولیس پرداخت و عنوان کرد: اجازه بدهید ببینیم چه می‌شود. ظاهرا گفتند که آقای یحیی گل محمدی تمام شده، اگر ایشان باشد که تبریک می‌گویم و به خانه خودشان برگشتند. کار سختی دارند اما مسلما تلاش می‌کنند که پرسپولیس به موفقیت هایی که چند سال پیش به دست آورده را دوباره کسب کند. اگر از من خواستند می‌مانم.

او در این باره که بازیکنان تمایل زیادی داشتند او سرمربی شود، گفت: من هیچ علاقه ای به سرمربیگری ندارم و کماکان گفتم همین کار را می‌کنم و اگر خواستند می‌مانم اگر نه هم که گفتم، هوادار پرسپولیس خواهم بود.

۱۳۹۸/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...