نسخه چاپی

خاتمی چرا جرات علنی سخن گفتن را ندارد

یك فعال رسانه‌ای با اشاره به ادعای خاتمی مبنی بر تخریب وی از سوی رسانه‌های اصولگرا گفت: خاتمی قبل از هر انتقادی بهتر است تكلیف خود را با فتنه 88 روشن كند.

به گزارش نما، پیام تیرانداز فعال رسانه‌ای و عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان در گفت‌وگو با فارس درباره ادعاهای اخیر خاتمی مبنی بر تخریب وی توسط رسانه‌های اصولگرا اظهار داشت: ما رسانه‌ای‌ها سؤالی جدی از آقای خاتمی داریم؛ وی باید پاسخ دهد که چرا شهامت علنی کردن حرف‌هایی که در جلسات خصوصی مطرح می‌کند را ندارد.


تیرانداز با بیان اینکه شاید ایراداتی به برخی افراط و تفریط‌ها در رسانه‌ها وجود داشته باشد اما در عین حال گفت که علت این امر به منشأ اصلی یعنی خاتمی و جریان اصلاحات بر می‌گردد که با خودخواهی نقاط مثبت انتخابات 88 را به نکاتی منفی تبدیل کردند.


وی اصلی‌ترین انتقاد به خاتمی را همراهی وی با ادعای تقلب در انتخابات 88 دانست و افزود: اگر خاتمی آنطور که در جلسات خصوصی گفته واقعاً موضوع تقلب را قبول ندارد باید آن را علنی بگوید چراکه کسی که ادعای اصلاح‌طلبی دارد باید بتواند از منافع شخصی خود بگذرد اما خاتمی به خاطر چند ضد انقلاب که ممکن است به وی دل بسته باشند و نمی‌خواهد رأی آنها را از دست بدهد، چنین موضعی نمی‌گیرد.


این فعال رسانه‌ای ادامه داد: خاتمی بهتر است قبل از هر انتقادی تکلیف خود را با این موضوع روشن کند که چرا رأی 40 میلیونی مردم را در سال 88 در دوره‌ای که نظام از بیشترین اقتدار برخوردار بود به دلیل یک ادعا به یک مخاطره امنیتی تبدیل کردند.


وی با یادآوری این موضوع که خاتمی اولین کسی بود که آن شال سبز معروف را به گردن موسوی انداخت و همچنین قبل از پایان انتخابات به میرحسین تبریک گفت؛ افزود: خاتمی باید شهامت علنی کردن مواضع خود را داشته باشد.

۱۳۹۱/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...