نسخه چاپی

دستگیری ۶۲ سارق حرفه‌ای با ۱۵۸ فقره سرقت

عکس خبري -دستگيري ?? سارق حرفه‌اي با ??? فقره سرقت

فرمانده انتظامی اهواز گفت: ۶۲ سارق حرفه‌ای با ۱۵۸ فقره سرقت در چهار روز در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محسن دالوند روز سه شنبه با بیان این خبر اظهار داشت:در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز،به مدت چهار روز در شهرستان اهواز اجرا شد.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۶۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار ، سه خرده‌فروش مواد مخدر و پنج عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاههایشان،دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: ماموران انتظامی همچنین در این طرح، یک هزار و ۵۸۰ گرم انواع مواد مخدر،تعدادی اموال سرقتی و تعداد ۲۲ قبضه سلاح غیرمجاز (۲ قبضه سلاح جنگی و ۲۰ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز) به همراه ۵۰۱ عدد فشنگ مربوطه کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۵۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند  و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: همچنین در اجرای این طرح ۱۱ متهم به نگهداری سلاح های غیرمجاز دستگیر و تحویل مقام قضایی داده شدند.

۱۳۹۸/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...