نسخه چاپی

چالش جدید برای سپاهانی ها

باشگاه سپاهان در صورت از دست دادن قلعه نویی با چالش جدیدی بر روی نیمكت فنی خود مواجه می‌شود.


به گزارش نما، موضوع حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران از اتفاقات مهم نقل و انتقالات زمستانی است. این موضوع همچنان به قوت خود باقی است و سرمربی زردپوشان اصفهان در شرایط فعلی، جدی‌ترین گزینه فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی به شمار می‌رود.

اخبار ورزشی- فدراسیون فوتبال از گزینه‌های داخلی برای تیم ملی استفاده می‌کند. یحیی گل محمدی، علی دایی و امیر قلعه نویی جدی‌ترین گزینه‌های فدراسیون برای تیم ملی بودند که گل محمدی با قبول هدایت پرسپولیس از این دور خارج شد. اکنون از بین دایی و قلعه نویی باید یکی را سرمربی آینده تیم ملی بدانیم.

این در حالی است که سپاهانی‌ها به هیچ عنوان به از دست دادن قلعه نویی فکر نمی‌کنند. در طول نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های بسیاری در این مورد منتشر شد که با سکوت کامل قلعه نویی مواجه شد و به نظر می‌رسد که این مربی به حضور در تیم ملی مایل نیست، اما این موضوع را نیز باید در نظر بگیریم که پر افتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر، برای حضور در تیم ملی باید از سپاهانی دل بکند.
قلعه نویی شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورمان دارد و اگر او در برخی از مفاد قرارداد با مسئولان فدراسیون فوتبال به توافق برسد در آن صورت فقط مجوز باشگاه سپاهان می‌ماند تا این مربی بتواند هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

۱۳۹۸/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...