نسخه چاپی

رضایی: فعالیت جبهه مقاومت تا اخراج آمریكا از منطقه ادامه دارد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینكه ملت های محور مقاومت بیش از گذشته به یكدیگر نزدیك شده‌اند، گفت: تا اخراج سربازان و نظامیان آمریكا از منطقه فعالیت‌های جبهه مقاومت اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت.


به گزارش نما، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم پاسداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهید او در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت رسیدن این شهیدان در عراق، خاطر نشان کرد: یکبار دیگر واقعه کربلا در عراق تکرار شد و وفاداران به امام حسین (ع) از عراق و ایران در کنار یکدیگر شهید شدند.

اخبار سیاسی- وی ادامه داد: مسیری که شهیدان سلیمانی و ابومهدی پیمودند ادامه همان مسیر امام حسین(ع) بود. همانطور که در اربعین ملت های ایران و عراق در کنار یکدیگر این مراسم با شکوه را برگزار میکنند، این بار نیز شهادت دو قهرمان مبارزه با تروریسم و مدافع اسلام و قرآن پیوند ملت های ایران و عراق را مستحکم تر کرد. این موضوع اثبات می کند رابطه ما با عراق رابطه دخالت در امور یک دیگر نبوده و بر اساس دوستی و برادر است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: این واقعه نشان داد که برخلاف ادعای برخی مبنی بر دخالت ایران در امور عراق، ما خواهان استقلال و عزت عراق هستیم و به دنبال آن هستیم که ملت عراق از سرافراز ترین ملت‌های منطقه باشد و این را با خون شهید عزیزمان به اثبات رساندیم.

رضایی گفت: جبهه مقاومت امروز بیش از گذشته تقویت شده است زیرا امروز ملت های محور مقاومت بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده‌اند و در انتقام گرفتن هم اقداماتی خواهند کرد و تا اخراج سربازان و نظامیان آمریکا از منطقه فعالیت‌های جبهه مقاومت اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۸/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...