نسخه چاپی

مردم در انتخابات مجلس به جناح بندی‌های سیاسی اعتنا نمی‌كنند

نماینده پیشین مجلس گفت: دراین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم به جناح بندی‌های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا اعتنایی نمی‌كنند و دیگر گوش شنوایی نسبت به حرف دیگران برای اینكه به چه كسی رای بدهند، نخواهند داشت.


به گزارش نما، اسدالله بادامچیان به راه‌های مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش‌رو مجلس اشاره کرد و گفت: قطعا اگر خواسته عمومی برآورده شود؛ مردم هم در ادوار مختلف انتخابات‌ شرکت خواهند کرد.

اخبار سیاسی- وی در ادامه افزود: همگان شاهد بودند که در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی جمعیت میلیونی حضور داشتند و دلیل هم این بود که مطالبه مردم در زمینه‌ها نظامی، دفاعی و ... عملیاتی می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: اگر در مجلس احزاب و گروه‌ها یک فهرست قوی از نمایندگان پاک، مسلط، قوی، انقلابی و کارآمد به دور از افراد افراط‌‌‌گرا و باندباز معرفی کنند و مردم احساس امید داشته باشند که این افراد در صورت ورود به مجلس مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... آنها را حل خواهند کرد، بدون شک مردم پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و به این فهرست رای خواهند داد.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی به راه‌های مشارکت مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: مردم به دنبال انتخاب افرادی هستند که اگر کرسی‌های مجلس را تصاحب کنند به فکر حل مشکلات و پر کردن جیب مردم خواهند بود نه اینکه در فکر پیشبرد اهداف خود باشند و مردم هم این‌ها را می‌بینند و به آنها رای می‌دهند.

بادامچیان تاکید کرد: مردم در این از دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به جناح بندی‌های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا اعتنایی نمی‌کنند و البته دیگر گوش شنوایی هم نسبت به حرف دیگران برای اینکه به چه کسی رای بدهند، نخواهند داشت؛ چرا که مردم خودشان می‌خواهند تصمیم بگیرند.

۱۳۹۸/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...