نسخه چاپی

بوئینگ اوكراینی روی خط داغ سایت شهرخبر

سقوط شوكه‌كننده هواپیمای بوئینگ اوكراینی و پیامدهای داخلی و خارجی این سقوط داغ‌ترین خط خبری سایت شهر خبر در هفته گذشته بود.


به گزارش نما ، موج مراجعه کاربران به این سایت از صبح روز چهارشنبه که هواپیمای اوکراینی سقوط کرد بلند شد اما این موج وقتی شدت گرفت که صبح روز شنبه ستاد کل نیروهای مسلح بیانیه خود را مبنی بر علت اصلی سقوط هواپیما منتشر کرد.

دستور رهبر انقلاب به ستادکل نیروهای مسلح، مشخصات نخبگانی که در هواپیمای اوکراینی بودند، عذرخواهی حمید بعیدی‌نژاد از رسانه‌های انگلیسی در پی مشخص شدن عامل سقوط هواپیما و واکنش صادق زیباکلام به خبر اصابت موشک به هواپیما از جمله پربازدیدترین اخبار داخلی مرتبط با بوئینگ 737 بود.

در میان مهمترین اخبار ایران و جهان ، اظهارنظرها و موضع‌گیری‌ها جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا و همچنین ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین بیش از سایر اخبار مورد توجه کاربران شهرخبر قرار گرفت. اظهارات رهبران و سیاستمداران کشورهایی نظیر روسیه، لتونی، عراق و آمریکا از جمله سایر اخبار خارجی پربازدید پیرامون سقوط هواپیمای اوکراینی در سایت شهرخبر بودند.

در این بین گزارش‌هایی که رسانه‌ها منتشر کردند تا به بررسی ابعاد پنهان ماجرا بپردازند نیز مورد توجه کاربران شهرخبر قرار گرفت. پربازدیدترین سئوالی که در این سایت مورد بازدید قرار گرفت «چرا پروازهای مسافری در روز حمله موشکی ایران لغو نشد؟» بود.

از جمله سایر اخبار روز فوری مرتبط با سقوط هواپیما می‌توان به دستور رئیس قوه قضاییه برای تسریع در اقدامات قضایی این سقوط، دستور فوری دادستان کل کشور برای پیگیری سانحه و البته واکنش مجری شبکه خبر به پیگیری بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح اشاره کرد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد.

۱۳۹۸/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...