نسخه چاپی

احمدی نژاد هفته آینده به مجلس می‌رود

عکس خبري -احمدي نژاد هفته آينده به مجلس مي‌رود

معاون پارلمانی رییس‌جمهور خبر داد كه رییس‌جمهور، هفته آینده برای پاسخگویی به سوال نمایندگان، در صحن علنی مجلس حضور پیدا می‌كند.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين ميرتاج‌الديني در حاشيه جلسه هيات دولت در پاسخ به پرسشي درباره زمان حضور رييس‌جمهور در مجلس گفت: رييس‌جمهور هفته آينده جهت پاسخگويي به سوال نمايندگان در مجلس شوراي اسلامي حضور پيدا مي‌كند ولي روز يكشنبه نخواهد بود و تعيين زمان در اين ارتباط، طبق آيين‌نامه، در اختيار دولت است و رييس‌جمهور در زماني كه دولت مشخص و به هيات رئيسه نيز اعلام كرده است، در هفته آينده در صحن علني مجلس حضور پيدا مي‌كند.

وي همچنين از حضور باشكوه مردم در انتخابات ۱۲ اسفند تقدير و تشكر كرد و افزود: ما به مجلس نهم كاملا خوشبين هستيم. مجلس نهم مجلس خوبي است و دولت آماده هرگونه همكاري با نمايندگان مجلس نهم است.

معاون پارلماني رييس‌جمهور خاطرنشان كرد: دولت برنامه‌هايي را نيز جهت همكاري بيشتر با مجلس نهم، بويژه در مورد مسائل كلان و مهم كشور و همچنين لوايح اقتصادي در نظر گرفته است. در اين ارتباط، دولت راهكارهايي را با توجه به تجربيات گذشته پيش‌بيني كرده است تا قبل از اين كه مصوبات مهم به صحن علني مجلس برده شود، دولت و مجلس به اشتراك نظر برسند و هم نظر نمايندگان و هم نظرات كارشناسي دولت به اشكال مختلف مورد توجه قرار بگيرد.

ميرتاج‌الديني با بيان اينكه "همكاري خوبي بين دولت و مجلس پيش‌بيني مي‌كنيم"، درباره در دستور كار قرار گرفتن طرح يك فوريتي اجازه دريافت و پرداخت‌هاي دولت در ماه‌هاي فروردين و ارديبهشت سال ۹۱ در مجلس گفت: دولت با طرحي كه مجلس در مورد بودجه سال ۹۱ به صورت دو دوازدهم مطرح كرد، موافق است و اين كار، مشابه اقدام سال گذشته است. البته ما در مورد رقم آن پيشنهاداتي داشتيم و پيشنهاداتمان را در كميسيون‌هاي مربوطه با جزييات به مجلس ارائه مي‌كنيم.

۱۳۹۰/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...