نسخه چاپی

سالك: قوه قضائیه به پرونده اقتصادی ردصلاحیت‌شده‌های انتخابات مجلس ورود كند

عضو فراكسیون روحانیت مجلس گفت: قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم به پرونده اقتصادی رد صلاحیت‌شده‌ها برای انتخابات مجلس یازدهم ورود و در مورد پرونده‌های آنها شفاف‌سازی كند.


به گزارش نما، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مناسب است قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم به پرونده اقتصادی داوطلبین و نمایندگان رد صلاحیت شده برای انتخابات مجلس یازدهم ورود کند.

اخبار سیاسی- وی افزود: منظور این نیست که همه کسانی که به دلایل اقتصادی رد صلاحیت شده‌اند حتما محکوم به فساد هستند، بلکه با ورود قوه قضائیه شفاف‌سازی در مورد آنها انجا می‌شود و اگر فسادی رخ داده باشد، با شخص برخورد و اگر هم نه، شفاف‌سازی در مورد پرونده وی انجام می‌شود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: افرادی که از سوی شورای نگهبان صلاحیت‌شان رد شده به دلایل مختلفی همچون مسائل اخلاقی، اقتصادی و... بوده و مسائل اقتصادی ممکن است حتی در بخش دولتی هم اتفاق نیفتاده و در بخش خصوصی مسائلی در مورد فرد مورد نظر وجود داشته باشد.
سالک خاطرنشان کرد: شورای نگهبان پس از بررسی گزارشات در مورد این افراد به این نتیجه رسیده که فرد مورد نظر برای نامزدی نمایندگی مجلس صلاحیت ندارد و شرایط این موقعیت را دارا نیست.

۱۳۹۸/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...