نسخه چاپی

آمریكا هیچ مرزی برای رفتارهای تروریستی خود قائل نیست

عضو فراكسیون ولایی مجلس با بیان اینكه آمریكا به نماد تروریسم دولتی تبدیل شده است گفت: آمریكا در تمامی زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی به این جمع بندی رسیده كه برای یكه تازی در جهان راهی جز تروریسم ندارد.


به گزارش نما، محمدحسین فرهنگی با بیان اینکه آمریکا امروز به نماد تروریسم کامل دولتی تبدیل شده است، گفت: آمریکا هیچ مرزی برای رفتارهای تروریستی خود قایل نیست به طوریکه شاهدیم در تمامی زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی به این جمع بندی رسیده که برای یکه تازی در جهان راهی جز تروریسم ندارد.

اخبار سیاسی- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با گرفتن ژست مخالفت با تروریسم به دنبال کسب اعتبار برای خود است ادامه داد: آنها برای اینکه افکار عمومی را با خود همراه کنند دیگران را به رفتارها و اقدامات تروریستی متهم می‌کند.

فرهنگی تحریم اقتصادی ایران را نشانه تروریسم اقتصادی آمریکا خواند و افزود: اینکه آمریکا کشورها را از همکاری اقتصادی با ایران منع می کند خلاف قوانین بین المللی است زیرا یک کشور حق ندارد کشور ثالثی را اجبار و الزام به کشور سوم کند این در حالی است که آمریکایی ها این کار را انجام می دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با انتقاد از سکوت سازمان‌های و نهادهای بین‌المللی در مقابل آمریکا تاکید کرد: اینکه تا چه زمانی جامعه بین‌المللی به این روش ادامه خواهد داد در آینده روشن خواهد شد اما جمهوری اسلامی ایران معتقد است که جهان را باید از یکجانبه گرایی ظالمانه نجات داد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا برای پیروزی بر ایران دست به فشار حداکثری زده است افزود: آمریکا بعد از اینکه در حوزه نظامی و ترور فیزیکی شخصیت ها به جایی نرسید امروز ترور اقتصادی ضد ایران را در دستور کار قرار داده است.

وزیر خزانه داری آمریکا به چین هشدار داد در صورت ادامه خرید نفت از ایران با تحریم مواجه خواهد شد.

۱۳۹۸/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...