نسخه چاپی

مردم ایران ترور سردار دل‌ها را حمله به هویت ملی‌شان تلقی كردند

سفیر پیشین ایران در ایتالیا و افغانستان گفت: مردم ایران ترور سردار دل‌ها را حمله به هویت ملی‌شان تلقی كردند و به همین خاطر بود كه همه آمدند تا از هویت‌شان كه در سیمای سردار شهید ظاهر شده بود، دفاع كنند؛ هم اینك باید با تكیه بر ظرفیت های بومی قله‌های پیشرفت و ترقی را طی كنیم.


به گزارش نما، ابوالفضل ظهره‌وند با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و توان مدیریتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، گفت: جای خالی این شهید بزرگوار در پست مدیریتی و اجرایی غیر قابل پر کردن است اما سپاه قدس یک سازمان کارآزموده و با تجربه‌ است که هم اکنون در رأس آن فرمانده‌ای تقریبا در همان تراز شهید سلیمانی عهده دار ماموریت‌ها شده است.

اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه بعد از سپهبد شهید سلیمانی مأموریت‌ها همسان گذشته انجام خواهد شد و تصور نمی‌کنم تغییری در منش و روش این واحد نظامی ایجاد شود، افزود: همان رویکرد‌ها و جهت گیری‌ها با توجه به شرایطی که هم اکنون در منطقه شاهد آن هستیم انجام خواهد شد و مطمئنا تغییر خاصی اتفاق نخواهد افتاد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد اینکه شهادت با برکت سپهبد شهید سلیمانی موجب آشنایی بیش از پیش مردم ایران و منطقه با مسیر مقاومت شد و باید بیش از پیش روی مسیر مقاومت در حوزه‌های مختلف اقتصادی، دیپلماسی، اجتماعی و فرهنگی سرمایه گذاری کنیم و از ظرفیت پیش آمده به خوبی استفاده کنیم.

سفیر پیشین ایران در ایتالیا و افغانستان عنوان کرد: قطعا پس از این آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشور‌های منطقه حساب جدیدی روی مردم و موقعیت ایران باز خواهند کرد چرا که شاهد بودند شخصیت سردار شهید سلیمانی به‌خوبی شناخته و تکثیر شد و امروز ترازی که از شهید سلیمانی ومحور مقاومت در ذهن دارند، بالاتر از آن ترازی است که در گذشته در ذهن داشتند.

ظهره‌وند یادآور شد: مردم ایران ترور سردار دل‌ها را حمله به هویت ملی‌شان تلقی کردند و به همین خاطر بود که همه آمدند تا از هویت‌شان که در سیمای سردار شهید ظاهر شده بود، دفاع کنند؛ هم اینک باید با تکیه بر ظرفیت های بومی قله‌های پیشرفت و ترقی را طی کنیم.

۱۳۹۸/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...