نسخه چاپی

ژست های صعود در تیم امید

در آخرین تمرین تیم امید پیش از بازی چین كاملا پیداست بچه ها به صعود تیم امیدوارند.


به گزارش نما، البته که معادله صعود تیم ملی خیلی سخت و غیر ممکن نیست. کره جنوبی برای اینکه صدرنشین گروه c شود باید از ازبک ها امتیاز بگیرد. اگر ازبک ها کره جنوبی را شکست دهند آنوقت 7 امتیازی می شوند و آنها به عنوان صدرنشین راهی دور بعد بازی ها می شوند. از سویی کره جنوبی به مراتب تیم قوی تری به نسبت ازبکستان است. کره جنوبی – ازبکستان را شکست دهد که اتفاق محتملی است ایران با عبور از سد چین راهی مرحله یک چهارم نهایی بازی ها می شود.

اخبار ورزشی- در آخرین تمرین تیم امید بچه ها با فیگورهای مختلف صعود پیش از بازی را معنی کردند. این اتفاق خوبی است. تیمی که حتی یک درصد شانس صعود دارد باید با امید صعود تمرین کند و این اتفاق در تیم امید کاملا پیداست. مهدی قائدی که جثه نحیفی دارد هم همانند بدنساز ها فیگور گرفته و این نشان می دهد جو اردوی تیم امید جو شادی است.

پیش تر هم گفته بودیم فوتبال در هر شرایطی ادامه دارد. با یک صعود همه مشکلات فوتبال حل نمی شود و با یک شکست همه فوتبال خراب نمی شود. این بازی ها درس بزرگی برای فوتبال است. طبیعتا امروز هر اتفاقی رخ دهد یک تجربه برای فوتبال ایران ثبت خواهد شد. تجربه ای که در هر شرایط برای تیم امید خوب خواهد بود. به یاد داشته باشیم در فوتبال حرفه ای فلسفه فوتبال پایه بازیکن سازی است و معرفی بازیکن به تیم های باشگاهی و تیم ملی. تیم امید در این مسیر گام های خوبی برداشته است و جای خوشحالی است که بازیکنان تیم امید در حساس ترین شرایط روحیه خود را حفظ کرده اند و همه جوره آماده نبرد با چین هستند. تیم امید حتی اگر صعود نکند با این روحیه فوتبال را برده است. به این خاطر که بازیکن باید در زمین همه تلاش خود را برای پیروزی بکار می گیرد و با هر نتیجه ای که در زمین رقم می خورد باید برای بازی بعدی آماده شود.

۱۳۹۸/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...