نسخه چاپی

واكنش حسن الكعبی به ادعای وزیر خارجه آمریكا

معاون اول رئیس پارلمان عراق به ادعای اخیر وزیر خارجه آمریكا مبنی بر اینكه مسئولان عراقی خواهان باقی ماندن نظامیان آمریكایی در این كشور هستند واكنش نشان داد.


به گزارش نما، حسن الکعبی معاون اول رئیس پارلمان عراق به ادعای اخیر مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه مسئولان عراقی خواهان ماندن نظامیان آمریکایی در این کشور هستند واکنش نشان داد.

اخبار بین الملل - وی تصریح کرد: ما ۱۷۹ نماینده داریم که توسط مردم انتخاب شدند و طی یک جلسه علنی به خروج نیروهای بیگانه شما از عراق رای دادند.

الکعبی تاکید کرد: این اقدام بعد از آن صورت گرفت که نیروهای شما بارها حاکمیت کشور ما را نقض کردند که آخرین مورد آن جنایت القائم علیه حشد الشعبی و اندکی پس از آن جنایت فرودگاه بین المللی بغداد به شمار می رود. البته جنایات دیگری نیز صورت گرفته است.

وی افزود: آیا می توانی برای ما و ملت عراق از هویت آن ۵۰ مسئولی که از حضور نیروهای شما در کشور استقبال کرده اند، پرده برداری؟

لازم به ذکر است که وزیر خارجه ایالات متحده امریکا مدعی شده است مقام‌های عراقی از طیف‌ها و تشکل‌های مختلف بطور خصوصی، از ادامه حضور نیروهای آمریکایی در کشورشان حمایت می‌کنند.

۱۳۹۸/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...