نسخه چاپی

تحریم‌ها كسی را از گرسنگی نمی‌كشد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر حداد عادل در انتخابات آینده ریاست جمهوری كاندیدا شود به گمانم رای بیاورد.

به گزارش نما به نقل از فارس: حجت‌الاسلام جعفر شجونی عصر امروز در همایش «بصیرت مردم» این شهرستان با اشاره به ضرورت بصیرت در جوامع اسلامی، اظهار کرد: جوامع اسلامی همواره در معرض ترفندهای شوم مستکبران و کفار است که جز با بصیرت همگانی این ترفندها بی‌اثر نمی‌شود.

وی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: کشور در دوران تحریم با ایستادگی و صبوری قادر به گذر از پیچ تند تحریم‌هاست.

دبیر کل جامعه وعاظ تهران تصریح کرد: مردم و مسئولان باید با آگاهی اعضای خانواده و افراد جامعه را به صبر و شکیبایی در برابر شرایط اقتصادی کنونی دعوت کنند.

*تحریم‌ها کسی را از گرسنگی نمی‌کشد
وی با بیان اینکه تحریم‌های فعلی کسی را از گرسنگی نمی‌کشد، اذعان کرد: مردم قانع بوده و با توکل بر خداوند تحریم‌ها را مهار می‌کنند.

شجونی، کشور را در موقعیت خواند و گفت: در این موقعیت حساس اقتصادی باید مردم از ریخت و پاش‌ها دوری کنند و سیاست تعمیر را به جای تعویض برگزینند.

وی، دین و غیرت را اساس شکل‌گیری یک انسان کامل برشمرد و ابراز کرد: در جوامع اسلامی توجه به این دو مقوله مهم و ضروری است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به کوته‌فکری برخی کفار و منحرفان دین در دوران پیامبر (ص) در جریان واقعه غدیر، تصریح کرد: در واقعه غدیر دشمنان بحث ولایت و امامت را زیر سئوال بردند و معنای امامت را دوستی و آشتی تعبیر کردند.

وی تعبیر غلط واقعه غدیر را نیز نوعی انحراف در دین از سوی دشمنان اسلام دانست و یادآور شد: دشمنان از زمان پیدایش اسلام تا کنون همواره به دنبال انحراف و ترویج کفر برای مبارزه با اسلام‌گرایی بودند.

به گفته شجونی، دین اسلام از سوی کفار و دشمنان جعل شده است تا انحراف‌های فکری و آشوب را دامن بزند.

*اگر یک بار دیگر متولد شوم باز هم به تبلیغ دین می‌پردازم
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه منحرف کنندگان از دین در شرایط حساس و تحریمی کشور نیز فعال هستند، تصریح کرد: مردم مانع از سوء استفاده گمراهان و منحرفان شوند.

وی با اشاره به اقدام و سیاست‌های دولت خدمتگزار، بیان کرد: با وجود برخی تصورات، احمدی‌نژاد به آرمان‌های امام راحل خیانت نکرده است.

شجونی اعزام کابینه به تمام مناطق کشور را یک اقدام بزرگ و ارزشمند دولت احمدی‌نژاد خواند و اضافه کرد: پیش از این هیچ کابینه‌ای از دولتی به شهرها و روستاهای کشور اینگونه سفر نکرده بود.

وی با بیان اینکه این اقدام بسیار شایسته و به نفع مردم بوده است، گفت: همواره دولت‌ها برای تهران و تهرانی‌ها بود که این امر در دولت خدمتگزار شکسته شد.

دبیر کل جامعه وعاظ تهران به اهداف خود در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: شجونی هدفی در راستای گسترش اسلام دارد که برای انجام آن رنج‌های بسیاری کشیده است.

وی ابراز کرد: اگر بار دیگر متولد شوم با وجود شرایط انحرافی امروز، باز هدف کنونی خود را دنبال می‌کنم و به تبلیغ دین اسلام می‌پردازم.

*اگر حداد عادل کاندیدا شود رای می‌آورد
شجونی با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری و کاندیداتوری حداد عادل، اظهار کرد: اگر حداد عادل کاندیدا شود به گمانم رای بیاورد.

۱۳۹۱/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...