نسخه چاپی

اتهام قرار گرفتن كنسولی انگلستان از سوی اغتشاش گران هنگ كنگی

بیانیه جدید كنسولی انگلستان موجب شد كه آبروی رسانه ها و سیاست بازان انگلیسی كه اصول و اخلاق تخصصی را زیرپا گذاشته اند، از بین برود.


به گزارش نما، پایگاه حامی معترضان خشونت طلب هنگ کنگ موسوم به مطبوعات آزادی هنگ کنگ عصر ۲۴ دی/۱۴ ژانویه بیانیه کنسولی انگلستان را منتشر کرد.

اخبار بین الملل - کنسولی انگلستان در این بیانیه اعتراف کرد، عصر دو روز گذشته آنان به پلیس هنگ کنگ اطلاع رساندند که در خارج کنسولی جنایتی پنهانی رخ داده، پلیس وارد کنسولی شد و افرادی از جمله یک دختر ۱۵ ساله را بازداشت کرد.

پیش تر گرچه پلیس هنگ کنگ توضیح داد که اقدامشان طبق خواست کنسولی انگلستان انجام شده، اما رسانه‌های انگلیسی از جمله روزنامه تایمز همچنان به نقل از سخنان به اصطلاح شخصیت‌های معتبر و سیاست بازان انگلیسی، عملکرد پلیس هنگ کنگ را به ورود غیر قانونی به کنسولی و دستگیری معترضان هنگ کنگ محکوم کردند.

در حقیقت معترضان، اغتشاش گران هنگ کنگی هستند که به اسم آزادسازی هنگ کنگ هیاهو برپا کرده اند. در همین زمان لوک دی پولفورد، عضو کمیته حقوق بشر حزب محافظه کاران انگلستان به نقل از یک توییت، عملکرد پلیس هنگ کنگ را تروریستی خواند.

بیانیه جدید کنسولی انگلستان موجب شد که آبروی رسانه‌ها و سیاست بازان انگلیسی که اصول و اخلاق تخصصی را زیرپا گذاشته اند، از بین برود.

هم اکنون لوک دی پولفورد و اغتشاش گران هنگ کنگی و حامیانشان که پیرامون یک خبر جعلی علیه پلیس هنگ کنگ جوسازی کرده اند، کنسولی انگلستان را مورد اتهام قرار داده و اقدامش را خیانت خواندند.

۱۳۹۸/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...