نسخه چاپی

برنامه بازیهای هفته هفدهم لیگ برتر/ سپاهان و سودای صدرنشینی یك شبِ

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز با انجام ۴ بازی پیگیری می‌شود كه در حساس ترین بازی امروز ماشین سازی از سپاهان پذیرایی می‌كند.


به گزارش نما، از هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر امروز ۴ بازی برگزار می شود که به ترتیب ماشین سازی از سپاهان پذیرایی می کند، نساجی در تهران با پیکان دیدار می کند، گل گهر و سایپا در سیرجان به میدان می روند و ذوب آهن در خانه از پارس جنوبی پذیرایی می کند.

ماشین سازی - سپاهان

اخبار ورزشی - در حساس ترین بازی امروز سپاهان در تبریز به مصاف ماشین سازی می رود. سپاهان که تا یک هفته به پایان نیم فصل نخست صدرنشین مسابقات بود، حالا با ۳ امتیاز پشت سر پرسپولیس قرار دارد و در صورت پیروزی در بازی امروز ولو شده به صورت موقت و یک شبه، بار دیگر به صدر جدول باز می گردد.
ماشین سازی که از تیم های سر سخت نیم فصل نخست بود و یقه بسیاری از بزرگان را گرفت، در نیم فصل دوم با یک تغییر اساسی مواجه است و به جای رسول خطیبی، احد شیخ لاری را روی نیمکت دارد و باید دید شیخ لاری در نخستین آزمونش روی نیمکت ماشین سازی چه نتیجه ای می گیرد.

پیکان - نساجی

پیکان علیرغم حضور در رده های پایین جدول، از خط حمله خطرناکی بهره می برد. شاگردان فرکی بعد از استقلال و سپاهان سومین خط حمله خطرناک مسابقات را در اختیار دارند و یک مهاجم آنها هم برای آقای گلی تلاش می کند.

پیکان در رده چهاردهم قرار دارد و حالا خطر سقوط به جمع ۲ تیم انتهای جدول را هم احساس می کند. حسین فرکی خطر جابجایی را احساس می کند و برای فرار از این خطر باید امتیازات این بازی خانگی را به دست آورد.

گل گهر - سایپا

سیرجانی ها سرانجام نخستین پیروزی را به دست آوردند و حالا امیدواری برای فرار از قعر جدول دارند. شاگردان مجیدی در صورت پیروزی در این دیدار خانگی و شکست احتمالی پیکان مقابل نساجی، با این تیم هم امتیاز شده و این فرصت را پیدا می کند تا در هفته های آینده از انتهای جدول فاصله بگیرد.

از سویی سایپا هم با خطر نزدیکی به انتهای جدول مواجه است و در صورت شکست در این بازی، نه تنها به منطقه خطر نزدیک می شود بلکه سرمربی این تیم هم اندک اندک خطر جدایی از نیمکت تیمش را احساس خواهد کرد.

ذوب آهن - پارس جنوبی

سبزپوشان اصفهان امروز اولین بازی با سرمربی جدید شان را تجربه می کنند. آنها در نیم فصل نخست با منصوریان در جایگاه دهم قرار گرفتند و بعد از جدایی منصوریان مقابل سایپا شکست خوردند تا به رده یازدهم سقوط کنند.

ذوب آهن و پارس جنوبی در همسایگی یکدیگر در جدول قرار دارند و امتیازات این بازی برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است.

دو تیم در حالی با هم دیدار می کنند که نیمکت هر دو نسبت به نیم فصل نخست دستخوش تغییر شده و جای کمالوند و منصوریان را مربیان دیگری گرفته اند. رادولویج و هومن افاضلی امروز نخستین آزمون های خود را روی نیمکت دو تیم پش رو دارند.

برنامه بازیهای روز دوم از هفته هفدهم لیگ برتر؛

* ماشین سازی - سپاهان ساعت ۱۵ ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز

* پیکان - نساجی - ساعت ۱۵:۳۰ ورزشگاه شهدای شهر قدس

* گل گهر سیرجان - سایپا ساعت ۱۵:۳۰ ورزشگاه امامعلی سیرجان

* ذوب آهن - پارس جنوبی ساعت ۱۵:۴۵ ورزشگاه فولادشهر اصفهان

۱۳۹۸/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...